Není tajemstvím, že byl Blizzard pod Activisionem upozaděn a musel vytvářet specifické typy zážitku, často na úkor kvality. Společnost totiž většinu svých vývojových zdrojů směřovala na každoroční vydávání Call of Duty a zbytek šel stranou. To se pod Microsoftem má změnit.

Vedení Xboxu v podobě Phila Spencera, Matta Bootyho, Sarah Bond a dalších navštívilo sídlo Blizzardu v kalifornském Irvine poté, co dokončili akvizici Activisionu Blizzard King za 68,7 miliardy dolarů. Mělo jít o poměrně nenápadnou návštěvu. Spencer jako vedoucí herní divize Microsoftu před zaměstnanci Blizzardu prohlásil, že naslouchá jejich potřebám a přáním. Microsoft chce být pro Blizzard zdrojem důvěry a umožnit mu uskutečnit jeho vize a sny.

Ve stejném duchu Spencer mluvil už dříve v rozhovorech. V nich prohlašoval, že si chce promluvit s jednotlivými vývojářskými týmy a zjisti, na čem by chtěli pracovat. Někdo z vedení Microsoftu pak měl označit Blizzard za Pixar herního průmyslu. Srovnání se slavným filmovým studiem mělo být díky průkopnické povaze Blizzardu a inovací žánrů a technologií. Ano, takový Blizzard kdysi dávno byl, v dobách, kdy stvořil Warcraft, StarCraft, Diablo nebo World of Warcraft.

Zajímavá je další věc. Podle obeznámeného zdroje serveru Windows Central nebylo nikde logo Activisionu. To dokládá i fotka plachty sdílena prezidentem Blizzardu Mikem Ybarrou. Na něm vidíme pouze loga Xboxu a Blizzardu.

Ybarra dodal, že je to začátek nové kapitoly Blizzardu. Za Activision byla přítomna zřejmě jen Lulu Cheng Meservey, která je výkonnou viceprezidentkou korporátních záležitostí a šéfkou komunikace. Sílí spekulace, že Microsoft oddělí Blizzard od Activisionu, takže by měl následující divize: Xbox Game Studios, Bethesda, Activision, Blizzard a King.

Předtím delegace navštívila King, kde vznikly mobilní hity Candy Crush, Farm Heroes nebo Papa Pear.