České studio CBE Software, které nedávno vydalo svůj psychologický horor Someday You'll Return, se rozhodlo naslouchat hráčům a učinilo velmi neobvyklé rozhodnutí o odstranění části obsahu hry, aby zlepšilo celkový zážitek.

Zatímco mnoho her podléhá po spuštění řadě opravy a většina přidává obsah, který nebyl připraven na vydání. Po přečtení názorů hráčů se vývojáři z CBE Software rozhodli odstranit hodiny herního obsahu, zlepšit celkový zážitek a současně zachovat příběhové hororové vyprávění.

Konkrétně je k tomu dovedlo to, že se hráčům nelíbí některé části hry, většinou ve druhé polovině. Pořádně se tedy na hru podívali a zeptali se sami sebe, jak by ji mohli zlepšit. I když je pro ně velmi důležité zůstat věrni své vizi, cítili, že existují-li způsoby, jak by hru mohli zlepšit bez kompromisů, měli by to udělat, i když to znamená obětovat měsíce tvrdé práce.

Tvůrci si uvědomili, že některý obsah a hádanky nepřispívají k hlavnímu příběhu a je pro ně velmi důležité, aby hráči měli nejlepší herní zážitek, takže po pečlivém zvážení zkrátili hodiny nadbytečného obsahu a vylepšili tak hru jako celek. Bystří průzkumníci by si však neměli dělat starosti, protože by stále měli mít přístup k některým „chybějícím“ oblastem pro důkladný průzkum a plnění dalších úkolů mimo vyšlapanou cestu.

Jednou z vlastností, kterou někteří hráči neměli rádi, byl stealth. Aby tvůrci těmto hráčům pomohli, přidali nový lektvar nazvaný „Devil's Pact“. Tento lektvar způsobí, že během stealth sekvencí je hráč téměř neviditelný pro nepřátele. Nyní tak mohou hráči, kteří nemají rádi stealth sekvence, vypít lektvar a díky němu snadno proklouznout kolem nepřátel, zatímco hráči, kteří mají rádi stealth, mohou hrát původní verzi. Vývojáři pevně ​​věří, že nabídka této možnosti je nejlepší volbou pro oba typy hráčů.

Pokud vás o Someday You'll Return zajímá více, nezapomeňte se podívat na naši recenzi. Hra vyšla s českými titulky na PC, konzolové verze budou následovat později.