První DLC pro Destiny 2 bylo přijato spíše rozporuplně než kladně. Samotné Destiny 2 si ale odnášelo od kritiků a hráčů dobré hodnocení, vyzdvihoval se především fakt, že sequel se poučil z chyb svého předchůdce a zabodoval tam, kde bylo potřeba. Vývojářům by se za to mělo zatleskat a navíc by se jim mělo zatleskat především proto, že to stihli. Vývoj totiž provázely četné problémy.

Na titulu se začalo dělat někdy v roce 2014, oznámen byl na jaře 2017 a vyšel téhož roku na podzim. Mohli bychom si tak říct, že na hře dělali takový pěkný dva roky a nějaké drobné. Pravda je však jiná, neboť na jaře 2016 došlo k zásadním změnám, které vedly k restartu vývoje. Věc se měla tak, že do onoho jara režíroval hru někdo, kdo už v Bungie nedělá, a byl nahrazen někým jiným. Chvilku nato se začalo nanovo. Oproti původnímu Destiny tak měli vývojáři daleko méně času. Pro porovnání - vývoj prvního Destiny trval cirka 5 let včetně předprodukce. I z toho důvodu se tak do hry nedostaly úplně všechny věci, jež se tam měly objevit. Vývojáři se soustředili spíše na nový obsah místo vylepšování již existujícího.