Ještě před příchodem konzolových verzí se System Shock remake dočká vydatné aktualizace s označením 1.2, která first-person akci vylepší, upraví a přidá nový obsah. A to už 11. dubna/apríla.

Označení 1.2 napovídá, že nepůjde o nic malého. V Nightdive Studios totiž kromě běžné opravy chyb a problémů přepracovali celý závěrečný souboj. Obohatili ho novými mechanismy, aby byla bitva s umělou inteligencí Shodan lepší a vzrušující. Souboj s bossem byl změněn na základě zpětné vazby hráčů. Konkrétní změny prozrazeny nebyly, má ale stát za to si System Shock znovu zahrát a dojít až na jeho konec.

Učinit tak můžete v kůži první ženské postavy. Hackerka byla jedním z cílů crowdfundingu na Kickstarteru. Na postavě se pracovalo sedm až osm let. Nečekejte ale, že má nějaký vliv na hratelnost. Každopádně do všeho promluví vylepšená umělá inteligence nepřátel, nové útoky protivníků a lepší vyznačení cesty při zapnutí snadné obtížnosti.

Součástí patche bude ještě podpora cloudové synchronizace a velké zlepšení optimalizace, mimo jiné pro Steam Deck. Celkově by měl být remake System Shocku lepší po všech stránkách. Tyto změny a vylepšení budou také součástí PlayStation 5, Xbox Series X/S, PS4 a Xbox One verzí. Ty vyjdou 21. května/máje letošního roku.