Společnost Wargaming se pochlubila výsledky dvoutýdenní charitativní kampaně WargamingUnited. Hráči šesti bezplatných her Wargamingu si během dvou týdnů koupili celkem 90 tisíc balíčků s ukrajinskou tématikou, což dělá více než jeden milion dolarů.

Balíčky byly dostupné ve World of Tanks, World of Tanks Blitz, World of Tanks Modern Armor, World of Warships, World of Warships: Legends a World of Warplanes. Prvky na úpravu vzhledu vytvořili výtvarníci z kyjevského studia Wargamingu.

Hráči za speciální balíčky utratili celkem 1 072 940 dolarů. Tyto peníze Wargaming prostřednictvím platformy UNITED24 převedl na pořízení sanitních vozů typu C, které budou mít za úkol zachraňovat životy.

„Sanitky typu C jsou vysoce specializovaná vozidla, vybavená nezbytnými defibrilátory, monitory srdeční činnosti, kyslíkovými cisternami a zařízeními pro umělou plicní ventilaci, která jsou potřebná k udržení zraněných při životě, dokud se nedostanou na operační sál. Každá financovaná sanitka znamená stovky zachráněných životů,“ uvádí Wargaming.

„Rádi bychom vyjádřili vděčnost a uznání za podporu a odhodlání naší komunity,“ dodává Wargaming.

V uplynulém roce společnost přispěla na pomoc ukrajinským civilistům, včetně 1 milionu dolarů na lékařskou pomoc a vybavení během prvního týdne války. Jedná se pouze o jednu z mnoha kampaní. Mimo jiné Wargaming přispěl ještě 100 000 dolary obětem katastrofy v Kachovce a stovky jeho zaměstnanců přispívají z vlastní iniciativy, zahájili interní sbírku a shromáždili 200 000 eur na nákup sanitních vozů pro ukrajinské zdravotníky.