Magazín · Novinky · v pátek 24. 3. 2023 11:00
Ve střílečce Witchfire hrají velkou roli i kouzla
Není to tak dávno, co nám tvůrci temné fantasy střílečky Witchfire ze studia The Astronauts představili formou videa mechaniky zbraní, střílení a munice. Nyní přichází zásluhou akce Future Games Show další video, v němž designér Karol Krok přibližuje systém kouzel. Novinka polských vývojářů, kteří v minulosti pracovali i na klasikách jako Painkiller nebo Bulletstorm, totiž není jen o střílení.
Zdroj: The AstronautsWitchfire nebude jen o zběsilém střílení
Při hraní můžete používat lehká i těžká kouzla, která se tradičně liší tím, jak rychle je můžete použít a jak jsou silná. Navíc jsou svázaná se čtyřmi přírodními živly, tedy se vzduchem, vodou, ohněm a zemí. Každý živel má pak své vlastní unikátní vlastnosti.
Kicking us off we've got a world premiere with a brand new gameplay trailer for Witchfire from @TheAstroCrew showing off some of the gear you'll have at your disposal #FutureGamesShow https://t.co/WEZ0eg3a6G
— GamesRadar+ (@GamesRadar) March 23, 2023
Nejde jen o to, že třeba hořící nepřátelé schytají vyšší poškození. Všechny živly spolu intuitivně interagují, takže můžete kupříkladu vyslat lehké bleskové kouzlo, které jako obvykle zraní nepřítele a navíc zasáhne další protivníky v dosahu. Ale pokud nejdřív nepřítele zapálíte a teprve poté sešlete blesky, udělené poškození bude ještě větší a protivníci budou o to zranitelnější vůči palným zbraním.
Witchfire se má objevit v předběžném přístupu přes Epic Games Store během následujících měsíců, finální verze bude dostupná také na Steamu. Vývojáři by navíc hru rádi časem vydali i na konzole.