First-person fantasy střílečka Witchfire se ukazuje v novém gameplay traileru. V něm si vzal slovo kreativní ředitel Adrian Chmielarz, aby hráčům řekl a ukázal jednu důležitou věc.

Polské studio The Astronauts nechce mít z Witchfire obyčejnou střílečku, k níž sednete s cílem jakýmkoliv způsobem rozstřílet protivníky. U hraní budete muset přemýšlet. V opačném případě budete v ruce držet mrtvý kus kovu. Taková zbraň svou práci odvede, ale není na ní nic zvláštního. Naštěstí jste lovcem čarodějnic, který dokáže odemknout magickou sílu.

Jako příklad poslouží revolver nazvaný Hunger (hlad). Ten je „živ“ kritickými zásahy, například headshoty. Čím víc se vám jich podaří, tím více speciálních, mocných nábojů získáte. Nemusím jistě dodávat, že speciální náboje jsou mnohem účinnější. Dokonce můžete nepřítele zmrazit.

Tenhle revolver nebude jedinou zvláštní zbraní. Očekávat jich máme více a s některými se seznámíme už v early access fázi, která odstartuje někdy během letošního roku na Epic Games Store. Naposledy se hovořilo o začátku roku.