Live-service FPS střílečka Rainbow Six Siege tady s námi bude příští rok již 5 let a Ubisoft s ní má ještě stále velké plány. V budoucnu plánují přidat do hry i příběh, jak nám potvrdil Alexander Karpazis, jeden z hlavních vývojářů hry. 

„Příběh bychom chtěli vyprávět průběžně, ovšem stále nevíme přesně, jakým směrem bychom se měli vydat. Ovšem příběh pro nás bude v rámci pěti let extrémně důležitý a vše by mělo začít první sezónou s fiktivní vojenskou organizací Nighthaven, kterou založila Kala, nová operátorka z operace Shifting Tides." 

Příběh bude vyprávěn pomalu skrze celý svět a to tedy hlavně přes nové operátory a Battle Pass. 

Ubisoft pro tuto pozici do týmu přivítal i nové lidi, kteří se budou soustředit nejenom na příběh, ale také na tvorbu nových cinematiků pro univerzum světa, tak, jak nám bylo již představeno například u The Hammer and the Scalpel.

Pro tým to nebude rozhodně snadný úkol a to i díky již teď dosti obsáhlému obsahu, který se za ty roky nashromáždil a určitě bude zajímavé sledovat, jakým způsobem se s tím dokáží poprat. 

Pokud se bavíme o live-service hrách, tak výborným příkladem, kde se tento příběh opravdu povedl můžou být například hry jak Team Fortress 2, Overwatch nebo také League of Legends, kdy se složil právě speciální tým, který se stará o stránky s příběhy, krátké filmečky nebo také komiksy.