Payday 3 nevyšlo v ideálním stavu. Navzdory veřejné betě pro Xbox Series X/S a PC se nepodařilo připravit hru na množství hráčů, kteří si chtěli kooperativní loupežnou akci hned po vydání zahrát. Zájem o Payday 3 byl opravdu enormní. O tom svědčí také počet unikátních hráčů, který překročil hranici 3 milionů. Pravděpodobně hlavně zásluhou uvedení v Game Passu.

Hru provázely zejména problémy s matchmakingem. Ty se podle zástupců studia Starbreeze podařilo dnes vyřešit a servery jsou stabilní. Už minulý týden vývojáři aktualizovali software pro matchmaking a infrastrukturu posílili o další regionální uzly.

Výsledkem těchto problémů jsou spíše záporné uživatelské recenze na Steamu. Každopádně tvůrce to nezastaví a avizují, že se nyní zaměřují na další vylepšení hry a dodatečný obsah. Zatím je k dispozici velmi stručný plán updatů.

Začátkem října dorazí patch s více než dvěma stovkami vylepšení na všech platformách. V listopadu bude následovat nový obsah a opravy, zatímco s prvním placeným DLC nazvaným Syntax Error se počítá někdy během zimy. V současné době bohužel není uvedeno, zda součástí aktualizací bude offline režim. Ten ve Starbreeze kvůli problémům s připojením do hry zvažovali.

Tobias Sjögren, generální ředitel Starbreeze, zopakoval, že tohle nebyl začátek, který si představovali. Všichni jsou odhodláni pokračovat v práci s cílem vytvořit větší a lepší Payday 3, aby hráčům nabídli co největší hodnotu. Samozřejmě to dělají také kvůli řadě dodatečných balíčků, které mají v plánu stejně jako tomu bylo u Payday 2.