Akční adventura MindsEye byla představena jako ambiciózní vize bývalého producenta Grand Theft Auto. Leslie Benzies to ale nezvládl a z MindsEye je bez debat jedno z největších zklamání poslední doby. Vždyť na Metacritic má průměrné hodnocení 37 ze 100.

Ve studiu Build A Rocket Boy to po vydání vře. Téměř stovka bývalých i současných zaměstnanců se spojila a zveřejnila otevřený dopis vedení, v němž obviňuje firmu z nekompetentního řízení, nedostatku komunikace a neuctivého zacházení s pracovníky.

Podle dopisu se situace začala komplikovat už před samotným vydáním hry. Vývojáři tvrdí, že museli pracovat přesčasy každý týden, a to s příslibem, že po vydání budou moci čerpat volno jako kompenzaci. K tomu ale prakticky nedošlo – podle jejich slov se vždy objevily nové „urgentní úkoly“, které jim odpočinek znemožnily.

Napětí vyvrcholilo po vydání MindsEye 10. června 2025, kdy hra čelila tvrdé kritice za technické chyby a problematické designové volby. Krátce poté přišla vlna propouštění, která byla podle zaměstnanců chaotická. Někteří obdrželi výpovědi s chybnými daty.

V dopise vývojáři žádají veřejnou omluvu od vedení, spravedlivé odstupné a také uznání odborové organizace Independent Workers’ Union of Great Britain (IWGB), která část týmu zastupuje. Kromě toho chtějí, aby budoucí propouštění spravovaly nezávislé externí firmy, které by zajistily transparentnost celého procesu.

Odbory IWGB už oznámily, že připravují právní kroky proti Build A Rocket Boy kvůli porušení pracovních pravidel. Studio mezitím vydalo stručné prohlášení, v němž potvrdilo, že po vydání hry skutečně došlo k propouštění, a vyjádřilo lítost nad dopadem, který to mělo na tým. Zástupci zároveň uvedli, že se chtějí z celé situace poučit a „zlepšit interní procesy do budoucna“.