Firmu Avalanche Studios si vybavíme jako tvůrce šílené open-world akční série Just Cause. Vývojáři, kteří se podíleli také na post-apokalyptické střílečce Rage 2, se kdysi dávno pokoušeli vdechnout život jinému projektu. Zasazen byl do alternativní historie padesátých let v Londýně.

Hra měla mít otevřený svět a alternativní verze Londýna měla podle scénáristy Mikaela Sakera vypadat velkolepě. Vytvářet měli obrovskou dystopickou verzi Londýna bez mrakodrapů, ale s obří mapou podzemní architektury. Město mělo být plné lanových skluzů pro rychlé přesuny, vzducholodí, letadel a možností skočit do hlubokých kráterů.

Dle Sakera v té době hra potřebovala ještě dva roky, aby byla dokončena. „Vydavatel ale zrušil všechny své hry kromě jedné, byl to velký vydavatel,“ dodal spisovatel, jenž se podílel i na příběhu her The Darkness, Riddick nebo Battlefield 1, 3 a 4.

Další podrobnosti Saker v rozhovoru pro YouTube kanál Wassup Conversations nepřidal. Nevíme, kdy byl tento projekt ve vývoji, natož jeho cílové platformy. Místo toho víme, že loni v létě Avalanche Studios otevřeli nové studio ve Velké Británii. Pověřeno bylo vývojem velkého projektu, pravděpodobně určeného pro PC a konzole nové generace (PlayStation 5 a Xbox Series X/S).

Od Avalanche Studios jsme si naposledy zahráli Just Cause 4 (rok 2018) a Rage 2 (2019). Oba tituly ale nedopadly zrovna nejlépe, o to více hráči vzpomínají na post-apokalyptickou akci Mad Max z roku 2015. Před časem byla firma reorganizována a nyní zahrnuje i týmy Expansive Worlds (série loveckých simulátorů theHunter) a Systemic Reaction (Generation Zero).