Zdroj: Sony
Magazín · Novinky · ve středu 17. 12. 2025 08:35
Tvůrci inFamous a série Ghost projdou po Novém roce změnou vedení
inFamous, Sly Cooper, Ghost of Tsushima či Ghost of Yōtei. Tyto hry má na kontě americké studio Sucker Punch Productions patřící pod PlayStation Studios. Ještě před koncem roku ale tým oznámil jednu změnu, která po Novém roce nastane.
Jak potvrdila samotná Sony, ze studia po třiceti letech odchází jeho spoluzakladatel Brian Fleming a předá vedení dlouholetým kreativním a technickým lídrům Jasonu Connellovi a Adrianu Bentleymu. Connell působil jako jeden z kreativních ředitelů franšízy Ghost, zatímco Bentley vedl inženýrské a produkční práce studia jako technický ředitel.
„Během uplynulého roku Brian úzce spolupracoval s PlayStation Studios, aby zajistil, že Sucker Punch bude v nejlepších rukou a bude mít pevný základ pro další úspěch. Od 1. ledna převezmou dlouholetí kreativní a techničtí lídři Jason Connell a Adrian Bentley nové role vedoucích studií a budou nadále vést zaměření týmu na ambiciózní, postavami řízené zážitky, které definují PlayStation Studios,“ uvedla Sony Interactive Entertainment v oznámení.
Sucker Punch nám letos přineslo pokračování samurajské akce Ghost of Tsushima s názvem Ghost of Yotei a oblíbeného Jina Sakaie nahradila Atsu, která přišla o rodinu a chce se pomstít. Druhému dílu se i přes fakt, že nenabízí žádná výrazná vylepšení a působí v některých momentech spíše jako rozšíření prvního dílu daří poměrně dobře a od vydání již prodal několik milionů kusů. Co studio přinese příště, na to si musíme počkat.
„Ghost of Yōtei je někde napůl cesty mezi důstojným pokračováním, které vylepšuje a inovuje povedenou herní smyčku, a větším DLC, které pouze staví na solidních základech bez větších ambicí. Zásadní změna zasazení – místa i doby – a výměna hlavní postavy umožnila tvůrcům přijít s neotřelými nápady a opět zariskovat. To však neudělali. Místo toho se až přízemně drželi všeho, co první díl dělal skvěle, aniž by toho přinášeli o moc více. Úžasně zpracované prostředí hry s krásným audiovizuálem ale nezachrání hru před průměrnějším příběhem a technologickými nedostatky, které se na PlayStation 5 odpouští hůře, než se odpouštěly před pěti lety na PlayStation 4. A byť je hlavní herní smyčka stále velmi zábavná a je tu snaha o její vylepšení třeba skrze více zbraní, ve finále zkrátka Ghost of Yōtei nenabízí tolik nového, kolik by podle nás mělo. Ať je zábavné, jak chce,“ napsali jsme v naší recenzi.
Detail k označené hře