Brendan „PlayerUnknown” Greene, tvůrce úspěšného PUBG, se na začátku roku 2019 přesunul do Amsterdamu, kde založil nové studio. V něm bez většího humbuku pracuje na experimentální hře Prologue. V rámci jejího vývoje vytváří technologii, která je schopna generovat obrovské světy v téměř reálném čase.

Výsledek dosavadní práce nám Greene ukazuje v krátkém technologickém videu z počátku loňského roku. Dle něj připravuje možnosti, které mu umožňují přemýšlet o světech velikosti planety. Demo, které je k vidění úplně dole, ukazuje proof-of-concept mapy o rozměrech 64x64 kilometrů s generováním terénu v reálném čase.

Snem známého vývojáře je posunout hranice možností otevřených světů a vytvářet rozsáhlé mapy o rozloze stovek kilometrů, které budou obývat tisíce hráčů. Při této příležitosti hledá do svého týmu nové zaměstnance.

Pro srovnání, Skyrim má rozlohu asi 39 kilometrů čtverečních a první Red Dead Redemption potom 41 kilometrů čtverečních.

O Prologue víme v současné době jedno, nepůjde o battle royale.