Na YouTube kanále Any Austin je možné najít množství pozoruhodných videí zaměřených na ty nejmenší detaily ve známých hrách. Kam vlastně vede vysoké napětí v GTA V a Red Dead Redemption 2? Co dělají společníci z Falloutu 3 při návratu domů? Jaká je míra nezaměstnanosti ve městech Skyrimu a kde vlastně pramení řeky, které nesmrtelné RPG The Elder Scrolls V: Skyrim obsahuje? Na tyto a mnohé další palčivé otázky zde snadno najdete odpověď. Teď už navíc víme, kolik je ve Skyrimu stromů, přičemž odhalení této informace, bez které jste určitě doteď nemohli klidně spát, doplnil jistý výjimečný host.

Jestli vás opravdu zajímá, kolik je ve Skyrimu stromů, pak vězte, že jich je – pozor, spoiler – 46 430. Pro nás je ale důležitější, že ve videu, v němž Any Austin dospěje k tomuto fascinujícímu číslu, vystupuje i Todd Howard (čas 20:55 ve videu níže), šéf studia Bethesdy Game Studios, jež stojí nejen za Skyrimem, ale i za očekávaným The Elder Scrolls VI.

Howard se stejně jako ostatní účinkující pokusil odhadnout, kolik stromů ve Skyrimu vlastně je, a svým přestřeleným tipem 111 111 znovu dokázal, že má vážně rád jedničky (viz datum vydání Skyrimu 11. 11. 2011 či úvodní Vaulty 101 a 111 ve Falloutu 3 a Falloutu 4). Také pochválil to, co Any Austin dělá, zaměstnanci studia prý mají jeho tvorbu rádi. A co víc, prohlásil, že v The Elder Scrolls VI bude víc stromů než ve Skyrimu.

Což, jak někdo správně napsal v komentářích pod videem, je možná největší nálož novinek, jaké jsme se za těch necelých 8 neuvěřitelných let od oficiálního oznámení hry dočkali. A jestli nesouhlasíte, musíte se zkrátka spokojit s faktem, že po Vánocích je vždy novinkové sucho, takže můžeme být rádi aspoň za tohle.

Výhledově je pak situace podobná jako v případě akční adventury Marvel's Blade od sesterského studia Arkane, které stejně jako Bethesda Game Studios patří pod vydavatele Bethesda Softworks, tedy pod mateřskou společnost ZeniMax Media, tedy pod Microsoft, který celý ZeniMax vlastní. Navzdory oznámení The Elder Scrolls VI před tolika lety stále nevíme, kdy a na jaké platformy vyjde, a plnohodnotný vývoj měl začít až po dokončení Starfieldu z roku 2023. A i když se má během ledna/januára 2026 uskutečnit další Developer_Direct, v tuto chvíli se nezdá moc pravděpodobné, že v jeho průběhu šestý díl The Elder Scrolls uvidíme.

Vždycky ale můžeme doufat, že vývoj probíhá rychleji, než se navenek zdá. Zvlášť když jsme se už párkrát dočkali náznaků, že by dokonce očekávané RPG mohlo vyjít ve formě tzv. shadow dropu, tedy bez předchozího oznámení data vydání a tradiční marketingové kampaně. Stejným způsobem letos vyšel The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered. I tomu se ale aktuálně těžko věří.