Magazín · Novinky · ve středu 26. 6. 2019 22:36
Technologie pro hratelné NPC ve Watch Dogs Legion se vyvíjela roky
Jednička Watch Dogs úplně neuspěla na všech frontách vzhledem k tomu, jak to původně vypadalo; čím to mohlo být. Ubisoft neotálel a dva roky nato přišel s dvojkou, která už uspokojila daleko větší počet hráčů. Třetí díl s podtitulem Legion vyjde s větší časovou mezerou, která má své řádné opodstatnění. Ambice Watch Dogs Legion jsou nemalé, je tedy logické, že si Ubisoft chce potřebné kroky dostatečně ohlídat.
Zřejmě největší vymožeností londýnského dílu je možnost hrát za jakékoliv NPC, na které ve hře narazíte. Upustilo se od vazby na jeden konkrétní charakter a pro pocit, abyste se skutečně cítili jako novodobý odboj proti novému světovému řádu, se rozhodlo pro tuto možnost. Vaše skupinka bude také odrazem, kým jste. V podstatě se má jednat o další evoluční krok v této sérii.
Že bude opravdu z čeho vybírat, ostatně všechny zaujala možnost vtělit se do roztomilé stařenky a nakopat securiťákům ty jejich nasteroidované zadky, stvrzuje i číslo, kolik NPC ve Watch Dogs Legion bude. Tisíce. Milióny. A v podstatě neexistuje limit. V jednu chvíli vývoje se podle všeho mluvilo o 9 miliónech postav. Ty jsou samy o sobě procedurálně generované a každá z nich má být zcela unikátní, včetně svého příběhu či obličeje, na což si Ubisoft připravil celé čtyři roky vývoje.