Zatímco Star Wars Jedi: Fallen Order patří k těm více úspěšným hrám, najde se poměrně dost věcí, které titul mohl zvládnout lépe. Jeho nástupce v podobě Star Wars Jedi: Survivor se z těchto chyb snaží poučit a vývojáři si pravděpodobně dali za cíl novince dodat nejen drsnost, ale i větší variabilitu boje.

Z nové ukázky, kterou můžete vidět výše od IGN, jsme se o příběhu jako takovém toho moc nedozvěděli, zato nám byl představen bojový systém a zvýšená úroveň brutality. Ta v předchozím díle víceméně chyběla a mnohými hráči tento fakt byl vytýkán. Pravděpodobně kvůli Disney a Lucasfilm, obě firmy nejen poměrně rádi zjemňují okolí, ale také si usekávání končetin chtěly nechat na významnější události, jako tomu bylo již v minulosti. Pokud by se do hlavní hry dostalo vše, co můžeme vidět ve videu, znamenalo by to jednu velkou věc. Trhání nožiček může započíst! A to myslíme vážně.

V několik záběrech můžeme zřetelně vidět, jak smrt některých postav doprovází upadnutí ručičky nebo nožičky. Jedná se hlavně o prvek, který v minulém díle zcela chyběl a několika málo hráčům nejspíš vykouzlí úsměv na tváři. Přeci jen, kdo by nechtěl mrtvolám trhat ruce, že? O to více je zajímavější, že končetiny nebudou upadávat jen robotům, ale i lidským bytostem. Co naopak nevidíme, tak je useknutí hlavy lidským nepřátelům. To bude možné pouze zvířatům a droidům.

Ale to nejzajímavější, co ukázka přinesla, je pět různých postojů, které dovolují využít zajímavé způsoby, jak přemoci nepřátele.

Prvním z nich je klasický postoj s jedním světelným mečem. Ten samozřejmě zůstává zachován a je v podstatě univerzální Calovou sadou pohybů. I nadále můžete bojovat jako Darth Maul s oboustranným světelným mečem, který je nejlepší proti velkým skupinám, ale má delší nabíjení útoků a je tedy potřeba do boje skákat s rozmyslem.

Nově budete moci bojovat se dvěma světelnými meči. Tento postoj je popisován jako postoj skleněného děla. Dostanete sice větší poškození, ale vaše útoky jsou rychlejší a máte přístup k více kombům. Je to také jediný postoj, který vám umožňuje zrušit vlastní útok, abyste mohli blokovat nebo uhýbat.

Další dva nové postoje se nazývají cross guard a blaster. Postoj cross guard v podstatě mění Calův světelný meč na těžkou a dlouhou zbraň, která poskytuje nejsilnější útoky na úkor rychlosti. A konečně v postoji blaster postava vedle střelné zbraně ovládá také světelný meč. Díky tomu má hráč více možností, jak útočit na dálku a zároveň zůstávat v centru dění boje.

Star Wars Jedi: Survivor vyjde 28. 4. tohoto roku pro PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC.