Magazín · Novinky · v pátek 16. 8. 2024 08:28
Režisér Final Fantasy VII Rebirth zvažuje změnu enginu
Režisér Final Fantasy VII Rebirth Naoki Hamaguchi zvažuje použití Unreal Enginu 5 ve vývoji třetího dílu remaku. Uvedl tak pro japonský magazín CG World a poukázal na to uživatel X Genki.
Zdroj: Petr Duppal, indian-tv.czMéně her, ale s vyšší kvalitou. Ve Square Enix mění strategii
Podle Hamaguchiho hráči chtějí, aby nadcházející hra vyšla co nejdříve a v dobrém stavu. Teď ho čeká rozhodnutí, zda je pro splnění tohoto cíle lepší změnit engine, nebo stále setrvat na Unreal Enginu 4.
V reakci na příspěvek je uživatel Night Sky toho názoru, že by to pro Square Enix byla ztráta času a peněz s tím, jak už Square Enix má UE4 upravený pro potřeby prvních dvou dílů remaku. Genki s ním souhlasí. Uvidíme ale v budoucnu, jak se Hamaguchi a Square Enix nakonec rozhodnou.
Hot take, but there's absolutely need for them to upgrade to UE5, it'd be a waste of time and money especially considering where the trilogy currently is and how much they've already built on their custom UE4 fork.
— Night Sky (@NightSkyPrince_) August 13, 2024
The Smart move is to get part 3 out on time and on budget. https://t.co/h6OffwCpBM
Hamaguchi také uvedl, že vývoj Final Fantasy VII Rebirth trval 4 roky a část z něj probíhala paralelně s rozšířenou verzí Final Fantasy VII Remake Intergrade. Producent trilogie Yoshinori Kitase se dříve vyjádřil, že by rád udělal závěrečný díl v podobném časovém okně.
Final Fantasy VII Rebirth vyšel exkluzivně pro PlayStation 5 v únoru letošního roku. Zaznamenal obrovský úspěch v recenzích i po finanční stránce, ale strádá za předchozím Final Fantasy VII Remake. Můžete si přečíst naši recenzi.