Režisér Final Fantasy VII Rebirth Naoki Hamaguchi zvažuje použití Unreal Enginu 5 ve vývoji třetího dílu remaku. Uvedl tak pro japonský magazín CG World a poukázal na to uživatel X Genki.

Podle Hamaguchiho hráči chtějí, aby nadcházející hra vyšla co nejdříve a v dobrém stavu. Teď ho čeká rozhodnutí, zda je pro splnění tohoto cíle lepší změnit engine, nebo stále setrvat na Unreal Enginu 4.

V reakci na příspěvek je uživatel Night Sky toho názoru, že by to pro Square Enix byla ztráta času a peněz s tím, jak už Square Enix má UE4 upravený pro potřeby prvních dvou dílů remaku. Genki s ním souhlasí. Uvidíme ale v budoucnu, jak se Hamaguchi a Square Enix nakonec rozhodnou.

Hamaguchi také uvedl, že vývoj Final Fantasy VII Rebirth trval 4 roky a část z něj probíhala paralelně s rozšířenou verzí Final Fantasy VII Remake Intergrade. Producent trilogie Yoshinori Kitase se dříve vyjádřil, že by rád udělal závěrečný díl v podobném časovém okně.

Final Fantasy VII Rebirth vyšel exkluzivně pro PlayStation 5 v únoru letošního roku. Zaznamenal obrovský úspěch v recenzích i po finanční stránce, ale strádá za předchozím Final Fantasy VII Remake. Můžete si přečíst naši recenzi.