Nové světy

Malé městečko Glimmerbrook vysoko v horách žijící si svým vlastním životem skýtá jednu tajnou stezku. Pokud budete mít štěstí a narazíte na ni, na jejím konci vás čeká velké překvapení. Pokud jste dostatečně odvážní, můžete se vydat na nové dobrodružství tajemným portálem který vás přenese do jiné dimenze - Magické dimenze (Realm of magic). 

 Pokud máte jisté vlohy (nová vlastnost The magical bloodline a nový lifestate Spellcaster), můžete se zde naučit hned několik věcí - přes tvorbu lektvarů, přeměňování simíků na předměty až po létání na koštěti. Celkem se budete moci naučit 24 kouzel, 15 lektvarů a pár kleteb (to je zatím nejvíce ze všech her v sérií) pokud je ve vás i trochu toho zla. Budete si moci vybrat dvě nové Aspriace: odborník na kouzla a nebo na lektvary. Tyto své vlohy zúročíte, až se váš simík stane Teenegerem. Do magické dimenze se dostanete pouze přes portál nebo přes speciální předmět, který budou mít všichni Spellcasteři ve svém magickém inventáři a v neposlední řadě pomocí kouzla.  

Ve zkratce tedy balíček obsahuje jeden klasický obyvatelný svět který má pět pozemků. V tomto světě máte možnost najít portál, který vás přenese do Magické dimenze. Ta je neobyvatelným pozemkem podobně třeba jako planeta Sixam (mimozemšťanský svět z dodatku Hurá do práce), kde se simík s vlastností Magické krve (opět se nejedná o oficiální překlad) může začít učit kouzlit. Simíka kouzelníka tedy budete moci vytvořit již v nástroji tvorby simíků a jen simík Spellcaster se bude moci magii učit. V magické dimenzi je také prostor pro sbírání nových předmětů potřebných k tvorbě lektvarů a podobně.  

 

Magie

Systém učení se kouzel bude podobný jako například u upírů, kdy si budete moci vybírat své silné stránky a prokletí. Jsou čtyři různé druhy magie kterými se může váš simík vydat - Praktická magie, Neplecha, Nezkrotná a Alchymie (neoficiální překlady). První tři jsou zastoupeny třemi mudrci kteří se vyskytují v Magické dimenzi. Simík si bude moci vybrat svoji hůlku, nebo kouzlit bez ní, také je na výběr několik košťat a také jakýchsi magických mazlíčků, neboli familiárů, kteří vám poskytnou určité bonusy. Spellcastera si můžete vytvořit již v CAS a nebo požádat jednoho z mudrců o proměnu, ten vám však nemusí vyhovět, podobně jako u upírů. 

Mudrci udělali všechno proto, aby byl magický svět skrytý očím smrtelníků a tak se vám nestane že by jste se svými normálními simíky narazili ve městě na spellcastera který procvičuje kouzla. To ovšem neznamená, že váš kouzelný simík musí trávit veškerý svůj čas v magické dimenzi. Bude moci kouzlit kdekoliv, ale ostatním simíkům se to nemusí líbit. Do magické dimenze se však může dostat i simík, který kouzla nezná, protože magický portál je přístupný všem. Pokud to s magií přepísknete a vyčerpáte se, smrt vám zaklepe na záda, takže doporučuji dávat si pozor na stav vaší magické energie.  

 

Pár dalších detailů

  • Magická dimenze nebude ovlivněná počasím a bude mít svůj vlastní způsob střídání dne a noci, v Glimmerbrooku se však můžete těšit na klasické střídání ročních období.
  • V kotlíku půjde kromě lektvarů vařit i pár kousků klasického jídla. 
  • Spellcaster je první z okultních simíků který nemá dvě formy - lidskou a jinou, má pouze jednu.
  • Spellcasteři stárnou jako normální simíci, je však možné se naučit třeba lektvar nesmrtelnosti.
  • Jedním z 15 lektvarů je i lektvar lásky.
  • Na košťatech budete moci létat podobně jako třeba upír létá v netopýří formě, tedy cestovat kamkoliv.
  • Váš simík Spellcaster nebude moci zabít jiného simíka, to ale neznamená že nemůže omylem vstoupit třeba do ohně který váš kouzelný simík zapálil.
  • Kouzla ovlivní reputaci simíků, to znamená že se díky ní můžou stát buď dobrým a nebo zlým kouzelníkem
  • Kouzelní simíci budou mít svou knihu kouzel kde uvidí přehled všech naučených kouzel a lektvarů
  • Pokud udržíte linii kouzelníku po několik generací, příští generace mohou mít určité bonusy
  • Mazlíčka (psa nebo kočku) můžete změnit ve svého familára. Ten může sbírat magické předměty a budou kolem něj poletovat jiskřičky