Magazín · Novinky · v úterý 21. 7. 2020 17:34
První gameplay záběry z EA Sports UFC 4. Necháte se zavřít do klece?
EA Sports se po roční pauze vracejí do bojových sportů a už za necelý měsíc pro PlayStation 4 a Xbox One vydají nové UFC. V pořadí čtvrtý díl se nám dnes ukázal v gameplay záběrech, aby se všichni mohli podívat na vylepšení, která si vývojáři přichystali.
Jak mnozí fanoušci očekávali, EA Sports UFC 4 se drží v zajetých kolejích svého předchůdce a vylepšuje jednotlivé prvky, animace, grafické zpracování nebo ovládání. Celkově má být akce rychlejší, dynamičtější a na pohled lepší. Vývojáři měli dosáhnout rychlejšího a realističtějšího chování bojovníků prostřednictvím plynulejší kombinace klinčů a úderů. Také přepracovali mechaniku chvatů a chování na zemi, abyste po celou dobu západu měli vše pod kontrolou. V EA Sports UFC 4 mají být centrem dění vždy hráči.
Velký důraz je kladen na Real Player Motion Technology (zkráceně RPMT) a tvůrci hodlají hráčům nabídnout akci v oktagonu z lepších úhlů kamer, aby více pocítili vzrušení a adrenalin. Příjemným zpestřením jsou venkovní arény na dvorku a zápasníci budou odemykat různé kosmetické doplňky, kterými budete upravovat jejich vzhled, včetně srandovních pokrývek hlavy.
Přečtěte si také: NHL 21 zůstává na stejném enginu a opět nebude na PC
Návrat hlásí režim kariéry ve stylu Fighter Evolution. Váš bojovník během zápasů bude získávat dovednosti a každým kolem se zlepšovat. Nechybí spousta kompetitivních režimů: Fight Now, Custom Fight Now, Stand and Bang, Knockout a Tournament. Na druhou stranu bude chybět Ultimate Team.
Vraťme se zpět ke kariéře. V té se z neznámého amatéra stanete superhvězdou UFC a budete svědky původu bojových sportů ve dvou zbrusu nových prostředích pojmenovaných The Kumite a The Backyard.
EA Sports UFC 4 vyjde 14. 8. letošního roku na PS4 a Xbox One. Hlavními hvězdami jsou Jorge Masvidal a Israel Adesanya, zatímco u UFC 3 z roku 2018 to byl Conor McGregor. Vývojáři v současné době na PS5 a Xbox Series X nemyslí, ale hra by měla fungovat díky zpětné kompatibilitě na konzolích nové generace.