Barevná rytmická akce Hi-Fi Rush, která překvapila herní komunitu na začátku roku 2023, by se mohla dočkat pokračování. Studio Tango Gameworks v nedávném rozhovoru pro prozradilo, že má o tuto značku velký zájem a zvažuje další kroky.

Šéf studia Colin Mack v rozhovoru pro IGN uvedl, že tým na pokračování nahlíží „pozitivně“, i když zatím není v bodě, kdy by mohl jasně říct: „Ano, pracujeme na tom.“ Podobně se vyjádřil i kreativní ředitel John Johanas, který zdůraznil, že vývojáři mají k Hi-Fi Rush velmi silný vztah a váží si světa i postav, které vytvořili.

Projektový manažer Kazuaki Egashira doplnil: „Postavy a svět Hi-Fi Rush milujeme. Chceme tuto značku uchovat a dál ji rozvíjet.“ Současně ale Egashira dodal, že v DNA Tango Gameworks je vytvářet nové zážitky. Jinými slovy zkoušet něco nového. Právě z takového pokusu se zrodilo Hi-Fi Rush.

Začátkem tohoto roku si japonské studio Tango Gameworks prošlo nelehkou situací. V květnu Microsoft oznámil uzavření studia, zatímco současně vyjadřoval zájem o menší, zajímavé projekty – jako byl právě Hi-Fi Rush. Naštěstí studio našlo nové zázemí u jihokorejského vydavatele Krafton, známého díky hrám jako PUBG a The Callisto Protocol. Tato akvizice poskytla Tango Gameworks „nový život“ a umožnila vývojářům pokračovat v práci na svých projektech.

Zajímavé je, že v době uzavření tým pracoval na Hi-Fi Rush 2, takže nápady na pokračování má. Zástupkyně Kraftonu před časem prozradil, že Hi-Fi Rush 2 se má poučit z nedostatků a mimo jiné nabídnout otevřenější svět.

„Nemyslím si, že půjde o zcela otevřený svět, ale spíše o dynamické prostředí,“ řekla šéfka korporátního vývoje v Kraftonu. Vývojáři mají použít také pokročilejší technologie pro rytmickou akci, aby vše působilo plynuleji. U původní hry totiž hráči měli pocit, že pouze procházejí továrnami. „Chtějí se ujistit, že [hra] předčí očekávání stávajících fanoušků,“ dodala Maria Park na konto vývojářů.

Studio Tango Gameworks založil v roce 2010 legendární Shinji Mikami, tvůrce série Resident Evil. Díky jeho vlivu se Tango zaměřovalo zejména na hororové tituly, jako byly The Evil Within (2014) a The Evil Within 2 (2017), následované mysteriózní akční adventurou Ghostwire: Tokyo (2022), inspirovanou japonským folklórem. Proto byl Hi-Fi Rush pro mnohé hráče příjemným překvapením. Barevná grafika připomínající animované seriály a inovativní herní mechaniky založené na rytmu si rychle získaly fanoušky i kritiky. Mikami odešel z firmy ještě před rozhodnutím Microsoftu.