Přesně před týdnem se objevily zajímavé neoficiální informace o novém BioShocku, které zmiňovaly, že se hra bude odehrávat ve dvou radikálně odlišných městech. V údajném interním dokumentu je první město popisováno jako svobodné a prosperující, zatímco druhé je izolované, nachází ve v podzemí a ovládá ho diktátor. První je tedy určeno pro bohatou třídu, zatímco to druhé je pro odpad společnosti.

Teď přichází se svými detaily novinář Colin Moriarty, který se s nimi pochlubil ve videu Sacred Symbols. Podle Moriartyho se BioShock 4 bude odehrávat v 60. letech 20. století ve fiktivním městě na Antarktidě pojmenovaném Borealis, zatímco příběhově má navazovat na předchozí díly BioShocku.

„Odehrává se v antarktickém městě Borealis v 60. letech minulého století. Hra má kódové označení Parkside,“ uvedl Moriarty s tím, že vývojářský tým dostal potřebný prostor a volnost.

Moriarty dále tvrdí, že projekt je přísně utajován a tvůrci si jsou dobře vědomi toho, že jejich BioShock bude nevyhnutelně srovnáván s předchozími tituly Kena Levina, který rovněž pracuje na novém projektu, jenž vydá společností Take-Two.

Dobré je, že detaily od Moriartyho nejsou v rozporu s týden starými spekulacemi. I tento novinář se dostal k informacím, že BioShock 4 vyjde v roce 2022. Tak je myslím více než jasné, že o něm 10. 12. po druhé hodině ranní na The Game Awards 2021 uslyšíme. Minimálně formou krátkého teaseru.

Studio Cloud Chamber má na projektu pracovat 2,5 roku a v týmu se mají nacházet veteráni z Irrational Games (tvůrci BioShock a BioShock Infinite) a různí lidé, kteří se podíleli na hrách jako Watch Dogs: Legion, Shadow of the Tomb Raider, Mafia 3 a Deux Ex: Mankind Divided.