Magazín · Novinky · v pátek 9. 8. 2024 14:14
PlayStation chce pravidelně vydávat skvělé hry a posílit online služby
Fanoušci PlayStationu musejí být trpěliví. Po úspěšných exkluzivitách nastal půst způsobený větším zaměřením na live service tituly. Mezitím v PlayStation Studios probíhá restrukturalizace s cílem vytvořit podmínky pro pravidelné vydávání skvělých her, které se prosadí na vysoce konkurenčním trhu.
Novou strukturu vede Hermen Hulst z pohledu obsahu a Hideaki Nishino z pohledu služeb a hardwaru. Společně usilují o optimalizaci vývojových procesů, aby týmy byly schopny dodržet harmonogram vydávání her. Oba považují za důležité pravidelně vydávat vysoce kvalitní tituly. Jenom tak zůstanou hráči spokojeni a loajální ke značce PlayStation.
„Naším cílem je přinášet hráčům nezapomenutelné a inovativní herní zážitky. Nová struktura nám umožní pracovat efektivněji a svižněji a zajistit, aby každý vydaný titul byl úspěšný,“ nechal se slyšet Hermen Hulst, šéf PlayStation Studios.
Vysoce kvalitní hry doplní exkluzivity od partnerů a rozšíření online služeb. To vše by mělo přinést vyšší počet aktivních uživatelů PlayStationu. Jak už ale delší dobu víme, na pokračování oblíbených sérií si počkáme nejméně do dubna/apríla příštího roku. Do té doby od Sony vyjde multiplayerová střílečka Concord, akční plošinovka Astro Bot a Lego Horizon Adventures. K nim se přidá například Silent Hill 2 Remake jako konzolová exkluzivita.
Oznámena je ještě akční adventura Marvel's Wolverine od Insomniac Games nebo Marathon od Bungie, kde se věnují ještě Destiny. Zbytek projektů Bungie je přesouván pod PlayStation Studios a ujmou se ho jiné týmy.