V Polyphony Digital změnili přístup k práci. Japonské studio po téměř dvou desetiletích se rozhodlo využít outsourcingu a zrychlit vývoj Gran Turisma. Vývojáři oblíbených PlayStation závodů rozdělují práci na modelech automobilů, které díky této změně dokážou vznikat dvakrát rychleji než dříve. Nyní má příprava jednoho vozu trvat tři měsíce, dříve to přitom bylo měsíců šest.

Server GTPlanet zjistil, že outsourcing v Polyphony Digital využívají od roku 2018 a spolupracují se společností izmo v Bengalúru, hlavním městě indického státu Karnátaka. Pro ni pracuje 3D CGI umělec HansaPallavi Srinivasan, který se na ArtStation pochlubil svým portfoliem. V něm můžeme vidět vozy Toyota Tundra TRD Pro a Porsche 911 993 Carrera RS ClubSport. První jmenované auto bylo do Gran Turismo Sport přidáno v létě minulého roku, zatímco Porsche na konci téhož roku. Modely vznikají ze skenů Polyphony a ne z CAD dat.

Zajímavá je další věc. Srinivasan v komentářích uvedl, že další vozy, na kterých pracoval, ve hře ještě nejsou. To může naznačovat jejich použití v připravovaném Gran Turismo 7, které vyjde na PlayStation 5.

Využití outsourcingu není žádnou novinkou. Sám Srinivasan se podílel na modelech vozů pro Forza Motorsport 3, 4 a 5, stejně tak na prvních dvou dílech Forza Horizon.

Přečtěte si také: Sony slibuje dechberoucí imerzi s konzolí PlayStation 5