Magazín · Novinky · v pondělí 18. 9. 2023 11:30
O výkonu Marvel’s Spider-Man 2 na PlayStationu 5, délce hry a boji
Marvel's Spider-Man 2 může nabídnout dosud nejlepší vizuální zážitek na PlayStationu 5. V Insomniac Games si na tom zakládají a podařilo se jim mít zapnutý ray tracing bez ohledu na snímkovou frekvenci. Pavoučí dobrodružství si tak budete moci užít při 30, 40 i 60 snímky za sekundu.
Vedoucí technologického oddělení Insomniac Games Mike Fitzgerald v rozhovoru pro IGN potvrdil ještě podporu displeje s proměnlivou obnovovací frekvencí (VRR) a 120 Hz. Vše bude možné díky využití dynamického rozlišení, ale tady vývojář konkrétní nebyl.
Fitzgerald mluví o technologickém pokroku. V Marvel’s Spider-Man: Miles Morales a Marvel’s Spider-Man Remastered tvůrci hráčům nabídli různé grafické režimy, včetně Fidelity se 4K rozlišením a ray tracing odrazy. Pak tady byl Performance s vypnutým ray tracingem a vykreslováním v nižším rozlišení. Později se jim podařilo přidat performance RT režim, jenž měl být nejlepší volbou. Poslední režim má být u Marvel’s Spider-Man 2 základním výkonnostním režim.
Oficiální stránky v současné době zmiňují tyto funkce PS5 verze:
Ohromující grafika: Prozkoumej krásná a živá nová prostředí, jako jsou čtvrti Queens a Brooklyn, ve kterých velkolepě ožívá marvelovský New York.
Haptická odezva: Pociť Spider-Manovu sílu! Citlivé vibrace bezdrátového ovladače DualSense přenesou symbiontské schopnosti Petera Parkera a bioelektrické schopnosti Milese Moralese až do konečků tvých prstů.
Adaptivní spouště: Ovládni akrobatické pohyby, prováděj strhující komba a prožívej závratné vzrušení při houpání na pavučinách díky adaptivním spouštím bezdrátového ovladače DualSense.
Ultrarychlý disk SSD: Zažij výkon konzole PS5 s bleskurychlým načítáním, které umožňuje téměř okamžité přepínání postav v různých částech města, rychlé cestování a nový způsob pohybu po městě s pomocí pavučinových křídel pro rychlejší průzkum marvelovského New York než kdykoli dříve.
Tempest 3D AudioTech: Ponoř se do prostředí marvelovského New Yorku, kde 3D prostorový zvuk vytváří jedinečné zvukové scenérie všude kolem tebe. Přesně rozeznávej zvuky pavučin, bioelektrických sil, rušné dopravy, reagujících Newyorčanů a nebezpečných nepřátelských útoků.
Marvel’s Spider-Man 2 posouvá předchozí dva díly (hlavní a spin-off) na novou úroveň. New York bude zhruba dvakrát větší než mapa v obou předchůdcích, ale to neznamená o tolik delší příběh. V Insomniac Games cílí na podobnou délku jako u jedničky. To znamená herní dobu mezi 20 až 25 hodinami. Jejich cílem není mít 80 až 100hodinovou hru. Místo toho chtějí vyprávět úžasné příběhy, přinést epické momenty a vše více příběhově provázat.
Na závěr tady máme nové gameplay záběry. Ukazují oblek symbionta, stealth a boj s Lizardem. Marvel’s Spider-Man 2 vyjde 20. 10. letošního roku na PlayStation 5. Ve hře budou české titulky.