Magazín · Novinky · v pondělí 17. 6. 2019 13:15
Nových informací o Halo Infinite se dočkáme až příští rok. O něco se vývojáři ale přeci jenom podělili
Halo Infinite - očekávaný titul, na který se na E3 2019 těšili snad i nezarytí fanoušci této galaktické série. Jeden z největších nadcházejících titulů Microsoftu k sobě začal přitahovat pozornost už minulý rok, kdy jsme ovšem obdrželi pouze krátký teaser a nikdo tak pořádně nevěděl, co vlastně čekat, popřípadě jestli se vůbec na něco těšit. Všichni jsme tak čekali, co se dozvíme letos. Jenomže ani po závěrečné ukázce na konferenci Xboxu o moc moudřejší nejsme. Příští rok by to ale mělo být údajně přesně naopak.
Halo Infinite se totiž dočkalo jedné důležité pocty. Dozvěděli jsme se, že se bude jednat o launch titul takzvaného nového Projectu Scarlett, což je název nadcházející next-gen Xbox konzole, která je zatím plánována na zimu 2020. A od toho se logicky odvíjí skutečnost, že Halo Infinite dostane hodně prostoru až následující E3, kde bychom se měli dočkat pořádné informační nálože.
„Co se týče příští E3 2020, pro Halo Infinite bude představovat skutečně velkou událost a důležitý moment,“ rozpovídal se Chris Lee, ředitel studia. „Předtím než ovšem vstoupíme do roku 2020, budeme kolem Halo Infinite nadále zachovávat takové to tajemno a necháme hráče snít o tom, jaké Halo vlastně bude, necháme je rozjímat o těch nekonečných možnostech, o potenciálu našeho nového enginu, novém hardwaru a především našem týmu a toho, čeho je schopen.“ Čeho je tým 343 Industries schopen trochu víme, ovšem určitě se rádi necháme opětovně překvapit. Lee mimo jiné také zmínil, že je před samotným vydáním v zimě 2020 plánována i beta, a to především kvůli zpětné vazbě.
Ovšem to stále není všechno. Přestože detailů ohledně Halo Infinite nebylo moc, vývojáři se po konferenci trošku více rozpovídali. Zaprvé, Halo Infinite bychom se měli dočkat i na PC. To možná někteří s příchozí PC verzí remasterované Master Chief edice tušili, ovšem spekulace nejsou fakta. I přes pravděpodobnou počítačovou verzi je ale samozřejmé, že Project Scarlett má nade vše přednost, včetně přizpůsobení samotného nového enginu Slipspace, který Microsoft podle slov Leea štědře podpořil.
Ředitel studia se v neposlední řadě rozmluvil i o představeném traileru. Pilot, kterého jsme mohli v ukázce vidět, je samo sebou úplně novou postavou v celém Halo universu, a proto se Halo Infinite opatrně pokusí vysvětlit, kým je a jak přispívá do celkového příběhu, jelikož během kampaně ho rozhodně neuvidíme jednou. Poslední slova byla chválou vizuálního zpracování, kdy Lee vyzdvihnul především oblek Master Chiefa, který je inspirován zejména knižní předlohou Halo 3 a přiznal, že Microsoft by rád měl Master Chiefa, který vypadá jednoduše odlišně, nově a zkrátka výjimečně. První ukázky vypadají skutečně velmi pěkně, ovšem na nějaké závěry máme do příští zimy ještě dostatek času. Co myslíte?