Starfield, Starfield a zase Starfield. Někomu může přijít, že v Bethesdě na nepovedený Redfall zapomněli a věnují se jen své nové hře. Pete Hines, jenž šéfuje vydavatelství Bethesda Softworks, ujišťuje fanoušky o opaku. Na upírskou akci nezapomněli. Jejich cílem je, aby z Redfallu byla dobrá hra.

Hines v rozhovoru s GamesIndustry.biz poukázal na The Elder Scrolls Online a Fallout 76. Oba tituly neměly start, který v Bethesdě chtěli. Dnes jsou oba na úplně jiné úrovni a stejné to má být v případě posledního projektu studia Arkane.

Hines tvrdí, že Redfall je v základu zábavná hra a budou na ní dál pracovat. Mimo jiné chystají výkonnostní režim, aby hra běžela při 60 snímcích za sekundu na konzoli. Pohání je Game Pass, kde bude Redfall věčně.„Za deset let budou lidé, kteří se připojí ke Game Passu, a Redfall tam bude,“ dodal.

V červnu Matt Booty, šéf Xbox Game Studios, ujistil, že vývojářské studio Arkane Austin kvůli Redfallu zavřeno nebude. Dokonce si sypal popel na hlavu a Microsoft měl při podpoře týmu odvést lepší práci.