Už jsou to dva roky, co Ubisoft odebral Prince of Persia: The Sands of Time Remake indickým studiím v Bombaji a Pune a svěřil vývoj zkušenému týmu v Ubisoft Montreal, kde se Princi z Persie věnovali od roku 2003 do 2010. Od té doby jsme byli několikrát ujišťováni, že práce nadále probíhají. To čerstvě potvrzuje Ubisoft Toronto.

Druhé zkušené kanadské studio francouzské společnosti se na sociálních sítích pochlubilo, že se podílejí na Prince of Persia: The Sands of Time Remake. Do nové verze milované klasiky přinesou kreativitu, odborné znalosti a technologie.

Pro nás hráče by to mělo znamenat, že vývoj se rozbíhá na plné obrátky. I když v Torontu se budou zřejmě soustředit zejména na remake Splinter Cella. Předtím hráli důležitou roli při tvorbě titul patřících do sérií Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs a For Honor.

U Ubisoftu sdílení projektů není nic neobvyklého. Například na Assassin's Creed Shadows pracuje Ubisoft Quebec ve spolupráci s dalšími 15 studii z celého světa, včetně Toronta a Montrealu.

Připomeňme si: Remake Prince of Persia: Sands of Time byl představen na začátku školního roku 2020/2021, ale místo nadšení schytal kritiku za grafiku a animace. V prosinci téhož roku byl o dva měsíce odložen, aby vývojáři měli čas potřebný ke splnění očekávání fanoušků. Všem ale bylo jasné, že dva měsíce jsou pro „jedinečné vizuální zpracování“, jak ho nazval Ubisoft, málo. To se také potvrdilo a po několika dalších odkladech jsme se v květnu 2022 dozvěděli, že se problematický projekt z Indie stěhuje do Kanady, kde dle všeho měli začít od úplného začátku.