Magazín · Novinky · v neděli 10. 10. 2021 12:00
Kočovní Mongolové detailně představeni v Age of Empires 4
Další detailně představenou hratelnou frakcí v Age of Empires 4 jsou Mongolové. Hráči, kteří si tento národ v real-time strategii vyberou, dostanou do rukou silné a rychlé jednotky s chánem v čele armády.
Mongolové využívají agresivní a mobilní taktiku proti jakémukoli soupeři. Jedná se o agilní civilizací, která vyniká vojenskou strategií „udeř a uteč“ a je schopna rychle rozšiřovat armády. Prý i v malém počtu dokáže mongolská armáda snadno přelstít nepřítele.
„Civilizace Mongolů ve hře Age of Empires 4 je díky své výjimečné mobilitě a kočovné povaze pocházející ze stepí Střední Asie mimořádně schopna ve strategiích udeř a uteč. Stanete se svědky toho, jak Mongolové v průběhu věků, trvajících od roku 1000 do roku 1500 n. l., představují disciplinovanou civilizaci, uznávanou za to, že změnila dějiny spojením Východu se Západem,“ uvádí Microsoft.
„Potřeba zdrojů pro armádu Mongolů může vyvolat dramatickou bitvu o zdroje při jejich snaze o totální nadvládu,“ varuje tisková zpráva.
Představeny byly dvě jednotky. Chán se řadí mezi jedinečné jednotky lučištníků na koních. Jeho schopnost Signal Arrow podporuje a posiluje mongolskou armádu, což z něj dělá obávaného nepřítele. Mangudai je zase hvězdou obývané mongolské armády, také jde o lučištníka na koni, jenž vyniká v taktice udeř a uteč.
Age of Empires 4 je historická real-time strategie a pokračování jedné z nejoblíbenějších sérií tohoto žánru. Hra vyjde 28. 10. tohoto roku na PC. V den uvedení na trh bude součástí předplatného Game Pass.
Zdroj: MicrosoftAge of Empires 4 představuje Svatou říši římskou
My jsme si Age of Empires 4 nedávno vyzkoušeli a napsali jsme o něm: „Celou sérii mám ve veliké oblibě, a tak jsem se na nový díl hodně těšil. Vývojáři mě překvapili novými nápady a hraní jsem si užíval. I tak se nevyhnu srovnání s druhým dílem, který pro mě stále zůstává tím nejlepším. Age of Empires IV je více než důstojným pokračováním série, ale selhává hlavně ve vyváženosti jednotlivých národů. I přesto se studiu Relic Entertainment podařilo vytvořit nádhernou hru, která vdechne žánru RTS nový život. Věřím, že se titul do vydání ještě zlepší a vývojáři doladí v podstatě maličkosti, které hru tolik sráží.“