Blíží se konec doby, kdy se společnosti ze všech sil snaží napodobit úspěch Fortnite a PUBG? Na battle royale se spálil nejeden vývojář a na vlastní peněženku se přesvědčil o tom, že hranice mezi úspěchem a neúspěchem je v případě tohoto žánru velmi tenká. Nad vodou se drží pouze čtyři tituly. Dva zmíněné doplňuje Call of Duty Warzone a Apex Legends.

Menšího zájmu o battle royale si možná všimli v Microsoftu. Objevují se nepotvrzené informace o zrušení neoznámeného projektu ze světa Halo. Nick Baker a Jon Clarke v podcastu XboxEra tvrdí, že hra, která nebyla oficiálně oznámena, byla zrušena. Vyvíjena měla být ve studiu Certain Affinity pod kódovým označením Tatanka.

Certain Affinity spolupracovali na Halo Infinite a už dříve potvrdili, že mají na starost celý vývoj zcela odlišného zážitku Halo. Mimochodem, Tatra je wrestler známý tím, že v roce 1992 vyhrál zápas proti 40 bojovníkům.

V roce 2022 se měl projekt nacházet v pokročilém stádiu vývoje a pracovalo na něm kolem stovky vývojářů v Unreal Enginu 5. V loňském roce se ale zřejmě tohle Halo vyvinulo nad rámec battle royale. Možná tvůrci hledali, jak zaujmout hráče, když zájem o battle royale upadá. Jak se zdá, tak neuspěli.

Připomeňme, že Halo Infinite nedopadlo podle představ, hlavní studio 343 Industries zasáhlo propuštění, z firmy odešel například kreativní ředitel Joseph Staten (teď pracuje pro Netflix) a tým měl zrušit příběhové DLC a zaměřit se na nové Halo vyvíjené v Unreal Enginu 5. Interní Slipspace engine byl problematický a údajně mohl za spoustu problémů u Halo Infinite. Unreal Engine 5 si postupně vybralo více studií pod Microsoftem, třeba Ninja Theory pro Senua's Saga: Hellblade 2.