Na Unreal Enginu 5 běží také Lords of the Fallen, restart původního souls-like akčního RPG od polské CI Games. V rámci State of Unreal na konferenci GDC v San Franciscu vývojáři publikovali technickou prezentaci, která ukazuje malé i větší detaily.

Vývojáři ze studia Hexworks vyzdvihují možnosti Unreal Enginu 5 v jedné z prvních lokací hry. Jmenuje se Skyrest Bridge. Ukazují také přizpůsobení vlastního hrdiny, včetně oblečení, které se dynamicky mění v závislosti na velikosti. Všude jsou vidět textury ve vysokém rozlišení. Mezitím dochází k fyzikální simulaci vlasů, opasku, řetězů a dalších objektů. Nepřipomíná vám Huntera z Bloodborne?

Všimněte si také důležitého detailu – cesty mezi světy živých (Axiom) a mrtvých (Umbral). Mezi těmito světy bude možné bez námahy přecházet. Jedna strana je jednoznačně děsivější než ta druhá.

Nechybí ani pořádné nasvícení v reálném čase s různými efekty díky technologii Lumen. Prostředí díky ní reaguje odpovídajícím způsobem na pohybující se zdroje světla. Vše si budete moci vychutnávat už v letošním roce na PC, PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S.

„Lords of the Fallen přináší zbrusu nové epické RPG dobrodružství v rozsáhlém, vzájemně propojeném světě, který je víc než pětkrát větší než původní hra,“ uvádí tisková zpráva. Příběh se odehrává více než tisíc let po událostech původní hry.

„Po éře nejkrutější tyranie byl démonický bůh Adyr konečně poražen. Ale bohové... neumírají navždy. Nyní, kdy uplynuly celé eony, se blíží Adyrovo vzkříšení. V téhle rozsáhlé RPG hře s kolosálními bitvami s bossy, rychlými a náročnými souboji, vzrušujícími střetnutími i hluboce propracovaným příběhem se v roli jednoho z legendárních Temných křižáků vydáte napříč říšemi živých i mrtvých. Bude vaše legenda legendou světla… nebo temnoty?“