Díky předplatnému máme možnost si bez větších investic zahrát přehršel titulů. V těchto dobách je o to důležitější, aby hra zaujmula v prvních desítkách minut. Jinak mnoho hráčů o ní ztrácí zájem a jde vyzkoušet jiný titul. Toho si jsou dobře vědomi tvůrci Avowed ze studia Obsidian Entertainment.

Vydání v Game Passu motivovalo vývojáře k vytvoření velmi vzrušujícího začátku tohoto příběhového akčního RPG. Většinou je v těchto hrách pozvolný rozjezd. To by ale v případě předplatného od Microsoftu nemuselo fungovat a hráče by to spíše odradilo.

Carrie Patel, šéfka vývoje Avowed, v rozhovoru pro VG247 uvedla, že prologu a prvním okamžikům ve hře věnovali spoustu času. Úvod a první oblast ladili s interními i externími testery Microsoftu s cílem zaujmout hráče hned na začátku. O tom svědčí také možnost vybrat si kameru z pohledu první i třetí osoby.

Dříve jsme se dozvěděli, že Avowed nebude obří RPG na stovky hodin. Hlavní příběhová část by měla mít kolem 13 hodin. S vedlejším obsahem se hraní protáhne na více než 25 hodin a dohráním všeho se dostaneme někam ke 40 hodinám.

Avowed má být vhodný také pro ty, co nehráli Pillars of Eternity. Má jít o skvělou příležitost, jak se seznámit se světem Eora. Příběh se totiž odehrává několik let po dokonči Deadfire. Fanoušci se mohou těšit na několik postav, které se vrátí z Pillars of Eternity. Některé postavy budou mít významnější roli.

Avowed vyjde na podzim letošního roku pro PC a Xbox Series X/S. Studio Obsidian na svých stránkách chvilku uvádělo datum 12. 11. 2024.