Magazín · Novinky · v úterý 18. 9. 2018 19:34
Každý quest v Cyberpunk 2077 by měl působit jako ucelený příběh
Před necelým měsícem odhalilo studio CD Projekt RED třičtvrtěhodinový gameplay z jejich vysoce očekávané hry Cyberpunk 2077. Této hře se celkem výrazně věnuje i nejnovější číslo britského Edge magazínu. Kromě stylizované titulní strany se v tomto vydání objevily i různé informace o některých aspektech hry. Například quest designer Patrick Mills se rozhovořil o filozofii studia pro designování vedlejších questů.
"Chceme se ujistit, že všechny vedlejší questy jsou na úrovni hlavního questu – že nic nepůsobí jako výplň; jako něco na zabíjení času, zatímco čekáte na další quest, nebo abyste dostali více peněz ke koupení dalších předmětů. Tohle bychom dělali neradi. Chceme se ujistit, že každý quest působí jako kompletní oddělený příběh sám o sobě. Nechceme se uměle omezovat. Filozofie našeho designu questů je: 'Pokud to hráč může logicky udělat, tak to může také doopravdy udělat.' A když nemohou, tak musíme vymyslet hodně dobrý důvod, proč by to nemělo jít.“
Na to, jestli se vývojářům opravdu povede tento slib dodržet, si budeme muset ještě nějakou dobu počkat. Datum vydání Cyberpunk 2077 je zatím stále neznámé. Hra je momentálně stále ve vývoji a měla by vyjít na PC, Xbox One a PS4.