Na nedávnou zprávu, že Konami dala zelenou remaku Metal Gear Solid 3: Snake Eater, na kterém údajně pracuje singapurské studio Virtuos, navazují nové informace.

Twitterový účet FaizShaikh7681 si všiml popisu bývalého zaměstnance firmy Virtuos na LinkedIn. Zhiyang Li, jenž byl do června 2019 vedoucím programátorem tohoto týmu, uvádí, že se od října 2018 podílel na neoznámeném remaku akční adventury řazené do kategorie AAA. To znamená s velkým rozpočtem.

Zmiňuje grafickou kvalitu na úrovni AAA, rozlišení 4K a destrukci kulis. V popisu uvádí také více platforem.

První informace o remaku Metal Gear Solid 3: Snake Eater ve studiu Virtuos přinesla minulý měsíc redakce magazínu VGC. Kromě tohoto projektu prý hodlá Konami vydat remastery původních her série Metal Gear Solid na moderní konzole.

O remaku Metal Gear Solid se hojně spekuluje od roku 2020. V té době neoficiální informace uváděly spojení Sony a studia Bluepoint Games.

Firma Virtuos byla založena v roce 2004 a je jedním z největších herních vývojářů na světě a zaměřuje se na podporu vývoje velkých tříáčkových her a na předělávku her na nové platformy. V poslední době pracovala na Switch portech Dark Souls Remastered, The Outer Worlds a BioShock Collection, stejně tak se podílela na výtvarné stránce a obsahu blockbusterů jako Battlefield 1, Uncharted 4 a Horizon Zero Dawn.

Pokud je tajemnou předělávkou akční adventury skutečně remake Metal Gear Solid 3: Snake Eater, tak by oznámení nemuselo být daleko.