Indie adventura Kena: Bridge of Spirits vyjde na PS5 již brzy, jak ale využije technologie ovladače DualSense? Vývojáři zveřejnili spoustu zajímavých informací, tak si je pojďme shrnout!

O hře už jste od nás mohli slyšet, mluvili jsme o nelineárním průzkumu, který bude ve hře figurovat. Vžijete se do mladé průvodkyně duší a budete bojovat proti nebezpečným zvířatům.

Možnosti haptické odezvy ovladače DualSense chtějí vývojáři využít hlavně v boji, za příklad bylo ale konkrétně dáno využití adaptivních spouští při používání luku. Pokud například nenatáhnete luk plně, šípy budou mít menší přesnost. O haptické odezvě mluvil spoluzakladatel studia Mike Grier.

Přečtěte si také: Ovladač DualSense pro PS5 si drží stabilní latenci

„Máte trochu odporu na pravé spoušti, která se zvýší, když plně natáhnete,“ řekl pro Official PlayStation Magazine. „Když budete mít strunu plně nataženou, luk bude silnější a přesnější a po natažení pocítíte napětí ve spoušti.“

Prozradil také, že je hra inspirovaná asijskou kulturou, konkrétně pak indonéskou provincií Bali. Inspirovali se především hudebním stylem, skladatel Jason Gallaty strávil mnoho času s místní skupinou.

„Díky této spolupráci jsme objevili neuvěřitelnou balijskou kulturu, která měla podobnosti se základním konceptem hry: pomáhat uvězněným a bojujícím duším jít dál. Hudba je důležitou součástí balijské kultury a spolupráce s Çudamani nám pomohla vytvořit autentické prostředí“

Titul zatím nemá oficiální datum vydání, očekávat ho ale máme v průběhu března/marce. Vyjde na PC, PS4 a PS5.