Vydání konzolí nové generace je na spadnutí (nový Xbox už dokonce vyšel) a společně s tím se rozrůstá list her, které si na nich zahrajete. Jednou z nich bude i Rocket League, která přichází s řadou technických vylepšení. Ta se týkají především většího počtu snímků za sekundu, rychlejšího načítání a rozlišení.

Ještě než se dostaneme k těm technickým vylepšení, vývojáři z Psyonix se podělili i o další užitečné informace. Jednou z nich je například to, že vylepšenou verzi Rocket League si zahrajete již v den vydání samotných konzolí. Navíc se vám na novou generaci, díky Epic Games účtu, přesune celý váš inventář společně s veškerým vaším postupem v Rocket Passu.

Ať už budete hrát na jakékoliv z nových konzolí, dočkáte se rychlejšího načítání a vylepšení režimu rozdělené obrazovky. Do konce roku by měly dorazit další úpravy, o kterých zatím Psyonix nic neprozradili.

Pokud jste dali přednost PlayStationu 5, tak si Rocket League zahrajete ve 4K a s 60 snímky za sekundu. Nic víc, nic míň. Jestli ale dáváte přednost Xboxu, tak zde už máte možností o něco více. Přesněji jsou to možnosti dvě, jelikož si můžete vybrat mezi režimem zaměřeným na kvalitu a režimem zaměřeným na výkon.

Tak tomu je jak u Xbox Series X, tak i Xbox Series S. Jen se u každé verze pohybujeme na trochu jinačích statistikách. Xbox Series X se svým výkonnostním režimem zvládne až 120 snímků za sekundu a rozlišení 2688x1512, což je podle vývojářů 70 % 4K, zatímco v kvalitním režimu hra poběží ve 4K s 60 snímky za sekundu.

Xbox Series S je na tom trochu hůř, ale i tak zvládá ve výkonnostním režimu 120 snímků za sekundu s rozlišením 1344x756, což je 70 % 1080p. A pokud zvolíte režim zaměřený na kvalitu, tak očekávejte rozlišení 1080p a 60 snímků za sekundu.