Studio IO Interactive, známé především díky sérii Hitman, zažilo nepříjemnou premiéru v roli vydavatele. Jejich první externí projekt – akční hra MindsEye od studia Build A Rocket Boy – se totiž stal jedním z nejhůře hodnocených titulů roku 2025. Na Metacriticu má průměrné hodnocení pouhých 37 % od kritiků a 2,5 z 10 od hráčů. Ani na Steamu to není lepší: zhruba 64 % uživatelských recenzí je negativních.

Håkan Abrak, šéf IO Interactove, uvedl, že mělo jít původně o jednoduchou pomoc s distribucí. „Měli zajímavé nápady a svět, který stavěli. My jsme jim chtěli dát možnost ukázat ho hráčům,“ prohlásil v rozhovoru pro IGN. Realita však dopadla jinak. Místo napínavé akčně-dobrodružné kampaně dorazila chaotická a nezáživná hra, která nesplnila očekávání ani fanoušků, ani samotného vydavatele.

„Tvrdě pracují na tom, aby to změnili a znovu získali důvěru hráčů. Mají spoustu potenciálu a obsahu, na kterém pracují. Doufejme, že se jim to v budoucnu podaří,“ přidal Abrak na konto studia Build A Rocket Boy.

Situaci ale komplikují problémy uvnitř Build A Rocket Boy. Po slabém startu přišly propouštění, obviňování z „vnější sabotáže“ a teprve později autoři představili plán oprav, který mimo jiné slibuje i speciální misi s crossoverem Hitmana. Přesto Abrak o projektu mluví spíše v minulém čase a důsledně odlišuje IO Interactive od „těch kluků“ z Build A Rocket Boy. Mnozí to berou jako náznak, že partnerství končí.

Dle dostupných informací nemá IO Interactive teď v plánu žádné další externí vydavatelské projekty. Dánské studio se naplno soustředí na připravovanou hru 007: First Light, která má být jeho dalším velkým tahákem.