Redfall nedopadl podle představ vývojářů. Z nadějné kooperativní střílečky se stala jedna z nejhorších her poslední doby. Nedávná aktualizace, která vyšla rok po uvedení titulu na trh, se ale setkala s pozitivní zpětnou vazbou od hráčů. To vlilo hlavnímu tvůrci pozitivní energii do žil.

Harvey Smith si užívá pozitivní přijetí posledního updatu a těší se, až nám představí to, co nám přinese v budoucnu. Jedno je jisté, bude to mimo Arkane Austin. Tohle studio totiž Microsoft po krachu Redfallu zavřel. Nicméně, Smith měl v Arkane zůstat, což by znamenalo přesun do Lyonu, kde chystají singleplayerovou akci Marvel's Blade.

Smith v Arkane Lyon kdysi působil, byl kreativním ředitelem, scenáristou a designérem původní stealth akce Dishonored. A poté kreativním ředitelem Dishonored 2. Až potom se přesunul do texaského Austinu, kde pod jeho dohledem dokončili Prey. Za úkol měl zajistit kvalitu.

V souvislosti s Redfallem je vhodné zmínit zahájení vrácení peněz za Hero Pass, protože upírská akce neobdržela žádný dodatečný obsah.