Google se musí obejít bez dalších zaměstnanců, kteří se podíleli na vzniku a provozu streamovací platformy Google Stadia. Společnost opustil viceprezident a vedoucí produktového oddělení John Justice a řada dalších lidí zamířila do nového studia Jade Raymond.

Společnost Google v posledních měsících začala rušit interní studia určena na vývoj exkluzivních her pro Stadii. Podle dostupných informací došlo ke zrušení mnoha projektů pro tuto nadějnou službu, která si nedokázala najít dostatečný počet uživatelů. Není tak divu, že zaměstnanci postupně odcházejí. Někteří z nich se rozhodli připojit ke studiu Haven, které založila Jade Raymond. Ta byla dříve pověřena vedením interních vývojových týmů Stadie.

Přečtěte si také: Google Stadia zavírá interní studia a mění obchodní zaměření

Potvrzen byl mimo jiné odchod Coreyho Maye. Ten je spolu s Jade Raymond a Patricem Désiletsem považován za jednoto z tvůrců série Assassin's Creed. Dále Sebastien Puel, Jonathan Dankoff, Erwann Le Rouzic nebo Pierre-Marc Bérubé. Všichni zastávali důležité pozice v týmu Google Stadia, od programátora grafiky (Pierre-Marc Bérubé) přes vedoucího kreativních a publikačních služeb (Corey May) až po generálního ředitele (Sebastien Puel).

Podle webu The Information se se společností Google rozloučil také John Justice, viceprezident a vedoucí produktového oddělení Stadie.

Pod studio Haven pod vedením Jade Raymond přešli Jonathan Dankoff, Erwann Le Rouzic, Francis Denoncourt a Pierre-Marc Bérubé. Studio Haven spolupracuje s PlayStationem na neohlášené nové značce.

Přečtěte si také: Jade Raymond spolupracuje s PlayStationem na úplně nové hře

Producentka Assassin's Creed, Assassin's Creed 2 a Watch Dogs nedávno prozradila, že půjde o originální novou herní značku. „Nadešel čas, abychom se znovu zaměřili na hry na místě, kde můžeme tvořit bez jakýchkoli překážek. Chceme vytvořit světy, do nichž mohou hráči uniknout, bavit se, vyjádřit se a najít komunitu. Chceme do projektu vložit naši vášeň,“ nastínila známá producentka s tím, že chtějí společně vytvořit hry, které jsou útočištěm pro hráče, a chtějí vybudovat studio, které je útočištěm pro vývojáře.

„I když dnes nemáme mnoho podrobnosti k oznámení, chci, aby komunita PlayStationu věděla, že Haven Studios pracuje na neoznámené IP. Nemůžeme se dočkat, až vám ukážeme víc!“ dodala Jade.