Elden Ring bude zjevně tou největší hrou, na které kdy japonské studio From Software dělalo. Byť se zpočátku mohlo zdát, že na více informací budeme muset nějaký ten pátek čekat, neboť úvodní trailer pro hru v podstatě nic neprozradil, tak Miyazaki se naštěstí docela rozpovídal. Stále se jedná jen o jakýsi náčrtek, ale stále je to v růžku podepsané jmény From Software a George R. R. Martin, a to je silné spojení.

Ve velkém interview Miyazakiho se serverm IGN samozřejmě zazněly nějaké informace, které nám už jsou známy, například Martinova role u vývoje, ale také novinky, které dozajista potěší jak fanoušky From Software, tak milovníky fantasy odvětví. 

Nejvíce se hra bude podobat sérii Dark Souls. Gameplay sice nebude identický, ale podle Miyazakiho se může říci, že Elden Ring bude patřit do stejného žánru. Víceméně se má jednat o evoluční krok zajeté hardcore značky. Svůj podíl na tom má hlavně otevřený svět, který umožní možnost velkého rozvinutí se. Samotné prozkoumávání světa má být celkově pestřejší, než jak tomu bylo u Sekiro: Shadows Die Twice. V přesouvání se mezi místy vám pomůže i kůň, na němž budete moci cestovat a také bojovat s nepřáteli. 

Nečekejte však, že Elden Ring obsáhne velká živoucí města či vesničky. Podle Miyazakiho se máme těšit na temné dungeon-vesničky, přesně jak byste od From Software očekávali. Už fakt, že se vývojáři pustili do hry s otevřeným světem, je pro ně velkou výzvou. Kdyby se k tomu pustili ještě do měst, už by to mohlo být "až moc". Dělají tedy hru s otevřeným světem, jež se zaměřuje na to, v čem jsou nejlepší.

Během prozkoumávání světa se hráči dozví spoustu informací s ním spjatých. From Software je známé tím, že samo o sobě vám toho o své hře moc nepoví, čili se její pozadí dozvídáte z všemožných knížek, nápisů, popisů předmětů, a tady tomu nebude jinak. A právě tady budete moci pocítit Martinovu práci. 

V neposlední řadě nebude jasně stanoven hlavní hrdina, vývojáři vám umožní si ho vytvořit k obrazu svému.