Anthem se nepovedl, velkorozpočtový titul od BioWare měl být hitem live service her a přinést vzrušující akci a vztahující příběh. Ani jedno se nekonalo. Ve známém studiu se ale nevzdali. Autoři Mass Effectu a Dragon Age sestavili malý tým, který měl Anthem výrazně přepracovat a vylepšit.

Na Anthemu Next nebo Anthemu 2.0 (jak se projektu přezdívá) se pracuje od jara loňského roku. V BioWare si dali za cíl přepracovat hru, aby hráče vtáhla. Vše ale může být jinak. Tento týden se mají sejít zástupci EA, podívat se na dosavadní progres projektu a rozhodnout, zda přidělí BioWare peníze. Pokud ne, mohou projekt zrušit.

O schůzce informuje Jason Schreier z agentury Bloomberg, který se vše dozvěděl od tří zdrojů obeznámených se situací. Na hře má nyní pracovat zhruba 30 vývojářů, které na konci loňského roku opustil producent Christian Dailey. Všichni si mají být vědomi, že aby mohli pokračovat ve vývoji, potřebují alespoň ztrojnásobit počet členů. Jenom tak budou moci vytvářet nový obsah a pokračovat ve vylepšování Anthemu.

Přečtěte si také: Anthem 2.0 se dočká několika změn, které ovlivní loot

Otázkou je, zda EA bude chtít investovat další peníze do problematické a nepovedené online hry.

Anthem vyšel na začátku roku 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru trápily nejen tecnické problémy, fanoušci her ve stylu Destiny si stěžovali zejména na opakující se úkoly a nedostatek zajímavých aktivit po dokončení hlavního příběhu. Očekává se, že nová kapitola Anthemu bude mít zásadně přepracované základní herní systémy. Před odchodem z BioWare napsal Christian Dailey několik blogových příspěvků a na Twitteru se pochlubil různými artworky. Ty mimo jiné ukazovaly nové oblasti mimozemského světa.