O Anthemu bylo naslibováno hodně, stejně tak jako u No Man’s Sky. A všichni víme, jak to nakonec dopadlo. Ani jedna z her si nevedla moc dobře. No Man’s Sky se to však snažilo napravit a po nějaké době ticha přišli vývojáři s aktualizacemi, opravami a bezplatnými rozšířeními, díky kterým se hra začala přibližovat tomu, co nám bylo na začátku slíbeno. Čeká nás tedy i u Anthemu snad něco podobného? 

No, zatím to vypadá, že se vývojáři přinejmenším snaží. Do hry totiž nyní přichází aktualizace Cataclysm. Ta však měla přijít už v květnu, ale po úspěchu - tedy spíše neúspěchu hry - se vývojáři rozhodli aktualizaci odložit a vrhnout se na opravu samotné hry. A nyní spolu s příběhovou událostí, kterou bude možné hrát po dobu osmi týdnů, dokonce přichází i aktualizace plná novinek a oprav.

Cataclysm bylo možné hrát na testovacím serveru v různých omezených formách již od června. Nyní však přichází přímo do hry. Převážná část by se měla odehrávat skrze jednu hlavní výzvu, která by měla být navržena tak, aby se dala opakovaně hrát. Cataclysm by měl nabídnout i svěží zápletku a zážitek díky týdenním změnám výzev.

V rámci celé aktualizace je toho opravdu dost. Hlavním bodem jsou nové příběhové mise a samotná událost Cataclysm. Anthem dále získává žebříčky a sezónní měnu, kterou získáte plněním různých úkolů Cataclysmu, a tu lze pak v novém sezónním obchodě vyměnit za časově omezené předměty

Aktualizace také přináší změny obtížnosti, dále existují tři nové třídy zbraní - Pulse Accelerators, Volt Casters, a Blade Slingers. BioWare do hry přidal i takzvané guildy - pokud v nějaké budete, můžete s ostatními hráči v guildě chatovat, vidět se ve hře a podobně. Pokud vás zajímá kompletní seznam všech novinek, změn a oprav, tak ho naleznete ZDE. Co si o aktualizaci myslíte vy? Napraví podle vás Anthem chyby, které na začátku udělal?