Vedoucí vývoje Marvel’s Spider-Man a Marvel’s Spider-Man Miles Morales se věnují vzniku akční adventury Wolverine, tak Marvel's Spider-Man 2 potřebuje nové tváře. Jednou z nich je Davison Carvalho, který se stal výtvarným vedoucím očekávané hry ve studiu Insomniac Games.

Carvalho v Insomniac Games pracuje od února letošního roku, ale teprve nyní se zpráva dostala na světlo světa. Umělec dříve pracoval na konceptech pro řadu produktů Marvel Cinematic Universe. Jeho práce určila umělecký směr filmů jako Captain America: Občanská válka, Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství, Thor: Ragnarok a Captain Marvel.

Například u Doctor Strange pomáhal v raných fázích s vývojem konceptu vzhledu a prostředí. Umělec má zkušenosti také s hrami, podílel se na návrhu uživatelského rozhraní pro Mortal Kombat X, Halo Infinite, Lone Echo a Amazon’s Crucible.

Z toho důvodu lze předpokládat, že Carvalho u Spider-Man 2 bude mít na starost přinejmenším uživatelské rozhraní, případně může pomalu začít přemýšlet o rozšíření, když hra má na PlayStation 5 vyjít už v roce 2023.

Výtvarnými vedoucími u Spider-Man a Spider-Man: Miles Morales byli Grant Hollis a Gavin Goulden. Oba podle svých profilů na Linkedln nyní pracují na hře Wolverine také u Insomniac Games.

Od Spider-Man 2 máme očekávat vše a ještě víc, co máme rádi na první hře a Miles Morales. To doplní emotivní příběh a inovativní hratelnost.

Wolverine je v poměrně rané fázi vývoje a na PS5 vyjde později. Oproti dobrodružství pavoučího muže bude více brutální.