Nic jiného jim ani nezbývá. Po katastrofickém startu, špatné optimalizaci a spouště chyb se vývojáři soustředí na opravu hry místo na rozšiřování. Oznámení o odkladu dodatečného obsahu s Hitmanem pro MindsEye tak nikoho nemůže překvapit.

DLC bylo odloženo na neurčito. Studio Build a Rocket Boy v oznámení potvrzuje, že veškeré síly nyní soustředí na opravy a zlepšení základní hry. Připomeňme, že hráči hlásili problémy s grafikou, výkonností a chybami, které dokonce bránily v postupu hrou.

Přestože tým nedávno postihly personální škrty, už doručil tři větší aktualizace a tvrdí, že první zlepšení jsou patrná. Tím to ale nekončí – v srpnu dorazí čtvrtý update, který přinese další optimalizaci, nové funkce jako možnost přeskočit cutscény a rychlý přístup k obsahu vytvářenému komunitou (pro PC hráče skrze oficiální web).

V září pak vývojáři plánují pátou aktualizaci, zaměřenou na hlubší úpravy hratelnosti a vyladění klíčových mechanik. Studio zároveň mění přístup: místo častých menších patchů chce vydávat méně aktualizací, ale s větším dopadem.

Zda se Agenta 47 v Redrock City někdy skutečně dočkáme, zatím zůstává otázkou. Asi bude záležet i na tom, jak se MindsEye bude prodávat. Zatím nevíme ani to, jak takový crossover bude vypadat. Na Steamu má hra spíše záporné recenze (pouze 37 % hráčů z 1953 ohodnotilo MindsEye kladně).