V rámci nedávno proběhlé akce Xbox Games Showcase se nám ve výživné gameplay ukázce konečně v plné kráse předvedlo i nadmíru očekávané Halo Infinite, které bezesporu představuje jedno z největších lákadel pro chystaný Xbox Series X.

Přečtěte si také: Pátá sezóna je pro Halo Infinite tou poslední, ale nový obsah ještě bude

Nedlouho poté internet zaplavily spekulace o tom, že multiplayer, který bude mimo hlavní příběhové kampaně tvořit podstatnou část hry, bude free-to-play. Věrohodnost tohoto tvrzení ovšem mírně snižoval fakt, že tato informace spolu s dalšími detaily prvotně unikla ze stránek irského obchodního řetězce Smyth Toys, který tuto zprávu umístil na část webu týkající se nového Xboxu. K úniku se však záhy přidaly i další zdroje, které se v tomto tvrzení shodovaly.

Jedním z nich je i insider Klobrille, který mimo free-to-play zmiňuje i další vlastnosti multiplayeru. Halo Infinite by se podle něj mělo dočkat vlastní obdoby Battle Passu a sérii by měly obohatit zcela nové možnosti customizace.

Sám Microsoft nyní leaky potvrdil a v oficiálním oznámení se dozvídáme, že multiplayer Halo Infinite bude skutečně free-to-play. Na potvrzení zbývajících informací si ještě nějakou chvíli počkáme. Dle zveřejněného tweetu se totiž dalších detailů dočkáme později.

Pro ty z vás, kteří uvažují o koupi Xbox Series X, máme dobrou zprávu. Na chystané konzoli totiž multiplayer Halo Infinite poběží v krásných 120FPS.

Na rozdíl od PlayStationu totiž Microsoft se Series X vyloženě cílí na vysokou snímkovací frekvenci.

HALO INFINITE MÁ ŽIVĚJŠÍ BAREVNOU PALETU

Mnoho z vás si jistě vybaví neslavně vypadající demo, kterým se hra nedávno prezentovala. Hráči Halo nešetřili a titul si za svůj pochybný vizuál vysloužil nekompromisní kritiku, jejímž společným jmenovatelem byly pochybnosti o tom, je-li tohle vůbec next-gen hra.

Ke všemu se nyní rozhodli vyjádřit vývojáři ze studia 343 Industries. V části svého příspěvku, který se věnuje právě grafice, zmiňují, že se s Infinite chtějí vrátit ke klasičtějšímu výtvarnému vzhledu série. To pro ně znamená mnohem živější barevnou paletu a čistější herní modely, ovšem bez ztráty detailu. Na tomto místě se nám nabízí paralela s velmi úspěšným Doom Eternal, který se rozhodl vydat podobnou cestou a nakonec vypadal naprosto skvěle. Vývojáři zdůrazňují, že ačkoliv se toto rozhodnutí logicky nemusí líbit všem, oni si za ním pevně stojí.

Příspěvek se dále věnuje hráčské kritice předvedeného dema, která kritizovala ploché objekty, nasvícení a některé modely. Vývojáři s hráči v mnohém souhlasí a uvědomují si, že na hře v mnoha ohledech zbývá ještě spousta práce. Nicméně podotýkají, že ukázané demo bylo work-in-progress a bylo staré několik týdnů. Připomínky fanoušků si však berou k srdci a hru se podle nich snaží upravit a vylepšit.

343 Industries sice zatím není připraveno na to se s námi podělit o to, co přesně na hře mění, ale dle prohlášení pracují s ohlasy, které se týkají herních detailů, ostrosti a celkové komplexnosti grafiky.

Halo Infinite bychom se měli dočkat koncem letošního roku, ve stejné době vyjde také Xbox Series X, ale hra bude dostupná i na Xboxu One a Windows 10.