Magazín · Novinky · v úterý 14. 1. 2025 13:38
Death Stranding 2 je ve fyzicky i psychicky nejnáročnější fázi vývoje
Závěrečná fáze vývoje bývá vždy tou nejnáročnější. To potvrzuje také Hideo Kojima. Slavný japonský tvůrce a šéf studia Kojima Productions na X potvrdil, že se v této fázi v současné době nachází Death Stranding 2: On the Beach.
Kojima se dokonce nebál označil tuhle dobu za takzvaný crunch time. V Evropě a Americe je crunch kritizován a mnohé týmy se mu snaží vyhýbat. Kojima se ale nebojí přiznat, že zaměstnanci jeho firmy teď pracují velmi intenzivně. Crunch dopadá také na samotného Kojima, cítí se unaveně.
Kojima zmínil, že kromě finálního mixování a nahrávání japonských hlasů se zabývá dalšími úkoly, jako jsou rozhovory, psaní komentářů či práce mimo vývoj. „Je to nesmírně náročné období,“ přiznal ve svém příspěvku.
„V tomhle věku už nemůžu přestat myslet na to, jak dlouho ještě budu 'kreativní'. Chci to dělat do konce života, ale bude to ještě deset let? Možná dvacet?“ zamyslel se Kojima.
„Každý den mám pocit, že závodím s časem. Ridley Scott je aktivní i teď, ve svých 87 letech. A když mu bylo přes šedesát – což je moje současná životní etapa – vytvořil mistrovské dílo, kterým byl Gladiátor," dodal.
Death Stranding 2: On the Beach má vyjít v letošním roce na PlayStation 5. Později se očekává verze pro PC, a ještě později i pro Xbox Series X/S, když na konzole od Microsoftu vyšel první díl. Kromě toho Kojima připravuje netradiční horor OD ve spolupráci s Xboxem a návrat do svého žánru (špionážní akce) s projektem Physhint ve spolupráci s PlayStation Studios.