Cities: Skylines 2 měl být nástupce úspěšné simulace města, která už v roce 2015 dokázala svými možnostmi předčit legendární SimCity. Druhý díl ale vyšel ve velice špatné kvalitě. Fanoušci nadávali na příšernou optimalizaci a spoustu chyb. Také jim vadila absence věcí, na které byli zvyklí u prvního dílu. Zkrátka si ve studiu Colossal Order ukousli příliš velké sousto. A to takové, že jim dává zabrat i dnes.

Téměř rok a půl od vydání Cities: Skylines 2 na PC nadále čekáme na konzolové verze. Teď vývojáři oznámili, že je opět posouvají. Hra má být na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S dostupná nejdříve v létě. Přesné datum sděleno nebylo.

„Chceme se vyhnout unáhleným slibům a raději poskytneme více detailů, až budeme mít jistotu, že je hra připravená,“ vysvětlilo studio v oficiálním prohlášení.

Kromě práce na konzolových portech vývojáři stále ladí editor pro PC verzi, který byl oznámen už před rokem. Jeho implementace je prý výrazně složitější, než se původně předpokládalo, ale v budoucnu by měl umožnit hráčům vytvářet vlastní prvky městského designu.

Cities: Skylines 2 má na Steamu smíšené uživatelské recenze. Mnozí hráči se po zahrání dvojky rychle vrátili k jedničce a čekají až tvůrci splní to, co dlouho slibují.