Jméno Leslie Benzies znají snad všichni fanoušci série Grand Theft Auto. Bývalý prezident studia Rockstar North stál u vývoje slavné gangsterské akce a pracoval na jednotlivých dílech v roli producenta. V roce 2014 se ale cesty Benziese a Rockstaru rozdělily za podivných okolností, které nejsou dodnes pořádně vysvětleny.

Po letech je skotský vývojář zpět a jeho cílem je vytvořit hru, která předčí GTA. Už v roce 2017 bylo založeno studio Build a Rocket Boy nacházející se v Edinburghu (hlavní město Skotska) a Budapešti (hlavní město Maďarska). Tým má tvořit dohromady více než 130 lidí, včetně několika specialistů zodpovědných za GTA 5: Colin Entwistle (programátor), Felipe Busquets (hlavní animátor cut-scén), Craig Conner (hudební režisér) nebo Matthew Smith (zvukový režisér).

Benzies si složil tým podle svých představ s cílem vytvořit akční adventuru, která bude revoluční v pojetí svobody otevřeného světa. O projektu s názvem Everywhere jsme se poprvé dozvěděli v roce 2017, kdy slavný producent prohlásil, že půjde o velmi odlišný titul. Benzies podle svých slov nechce využít tradiční herní mechanismy. Místo toho se snaží vše posunout na novou úroveň a umožnit hráčům zažít skutečnou svobodu. „Naším cílem je nabídnout obrovskou škálu různých herních režimů a stylů, které nejen vyprávějí naše příběhy, ale také umožní hráčům žít podle svého,“ tvrdí Benzies.

Nedávno se producent ke svému vysněnému cíli přiblížil, když v dalším kole financování obdržel 32 milionů liber (42 milionů dolarů). Jde o investici od několika společností, včetně čínského herního giganta NetEase.

Také víme, že titul Everywhere je postaven na enginu Lumberyard od Amazonu. Tahle technologie má základy v CryEnginu a vývojáři jsou schopni si ji upravit podle svých potřeb.

Leslie Benzies začal pracovat na GTA 3 jako producent a poté stejnou pozici zastával i u velmi oblíbeného Vice City, San Andreas, Liberty City Stories, Vice City Stories, GTA IV, The Lost and Damned, Chinatown Wars a The Ballad of Gay Tony.

Na posledním Grand Theft Auto V pracoval také jako producent, a navíc herní designér. Zkrátka, Benzies byl hlavní tváří nejslavnější značky Rockstaru, ovšem 1. 9. 2014 si vzal volno a v lednu/januári 2016 byl oznámen jeho konec ve společnosti. O několik měsíců později podnikl Benzies právní kroky proti Rockstar Games a její mateřské společnosti Take-Two Interactive, kdy požadoval nezaplacené licenční poplatky ve výši 150 milionů amerických dolarů. Na začátku roku 2019 se obě strany dohodly a každá strana souhlasila, že uhradí své soudní náklady.