Magazín · Novinky · ve středu 3. 4. 2024 09:00
Bývalý kreativní ředitel Dragon Age chystá Eternal Strands s lezením po obrovských monstrech
Mike Laidlaw je u kormidla nové hry. Bývalý kreativní ředitel série Dragon Age byl před čtyřmi roky v kanadském Quebecu u založení nového studia Yellow Brick Games, které se pochlubilo svým prvním titulem. Jmenuje se Eternal Strands a jde o akční adventuru z pohledu třetí osoby zasazenou do zajímavého fantasy světa.
Laidlaw je kreativním šéfem také této novinky, která láká na mix akce, kouzel a lezení, včetně lezení po obrovských nepřátelích stejně jako v Shadow of the Colossus nebo Dragon's Dogma. Vaším úkolem je odhalit jejich slabá místa a udeřit dříve, než spadnete. Hrát budete za Brynn, mladou a neohroženou bojovnici, která je odhodlaná získat zpět kulturní domov svého lidu tím, že odhalí tajemství Enklávy – kdysi mocného národa, který nyní leží ladem.
„Využijte své mocné magické schopnosti a arzenál zbraní a postavte se nepřátelům od humanoidních konstruktů až po obří bestie,“ dočteme se v popisku, který potvrzuje arkádový bojový systém. Čeká nás boj s epickými, 25 metrů vysokými stvořeními zvanými jako Arky. V bitvách proti velkému seznamu tvorů budeme muset využít prostředí a extrémní povětrnostní jevy.
Magické schopnosti bude možné využít k vytváření ledových mostů přes propasti, pálení bariér i překonávání obrovských vzdáleností v tomhle světě. Fyzikální systém má být velice propracovaný a odměňovat hráče za kreativitu při průzkumu a boji.
„Je to úplně jiná hra než ty, na kterých jsem pracoval v minulosti,“ dodal Laidlaw. Eternal Strands máme očekávat v roce 2025 ve verzích pro PC (Steam), PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Hra vzniká v Unreal Enginu 5 v týmu 68 lidí, včetně dalších veteránů, jako je Thomas Giroux (CEO), Jeff Skalski (COO, výkonný producent) a Frédéric St-Laurent B. (herní ředitel), kteří předtím pracovali v Ubisoftu na Watch Dogs a Assassin’s Creed Syndicate.