Americké studio Bungie, které pro Microsoft vytvořilo sérii Halo, se od roku 2014 plně věnuje svému sci-fi eposu Destiny, včetně početných aktualizací, expanzí a plnohodnotného pokračování. Podle nejnovějších informací ale nechce být společnost v budoucnu spojována pouze s Destiny. Vývojáři nadále hodlají pokračovat ve vývoji Destiny (při představení Destiny slibovali deset let), ale zároveň mají touhu přinést hráčům minimálně jednu další značku.

Generální ředitel Pete Parsons se v rozhovoru s americkým webem IGN nechal slyšet, že jsou v dobré pozici, aby si mohli dovolit pracovat na dalších projektech. Jejich cílem je stát se do roku 2025 jednou z největších videoherních společností na světě. A právě k tomu mají domoci nové značky, jen Destiny by nestačilo. V souvislosti s tím dojde k transformaci Destiny, která začíná již dnes s vydáním velkého rozšíření Shadowkeep a zpřístupněním free-to-play verze Destiny 2, jmenuje se New Light. Ostatně, tohle jsou první kroky Bungie poté, co se studio rozešlo s Activisionem.

„Do roku 2025 máme naplánovanou docela specifickou cestu. Chceme transformovat Destiny a mít na trhu další franšízy,“ prozradil Parsons a dodal: „Hodláme vybudovat vydavatelskou skupinu. Součástí naší vize je také stát se společnosti, která má více značek.“

Připomeňme, že v roce 2018 získalo Bungie od čínského internetového gigantu NetEase rovných 100 milionů dolarů, aby se firma mohla rozrůst a založit jeden až dva samostatné interní týmy, které se nebudou věnovat Destiny. Detailnější informace o plánech Bungie bychom se měli dozvědět v příštích několika letech.

Podívejte se na trailer pro Destiny 2 Shadowkeep: