Zkraje letošního jara přišlo oznámení pokračování oblíbené upírské záležitosti Vampire: The Masquerade - Bloodlines, které letos oslaví své patnácté narozeniny. Sequel hry populární pro své takřka nekonečné možnosti průchodu hrou a přítomnými chybami je připravován na příští rok. A že je na co se těšit. Hra bude nabízet nespočet možností, jež budete moci během dialogů použít. To má za cíl udělat hru co nejvíce rozvětvenou, když dojde na možné konce. "Ve hře je několik konců. Každý průchod hrou, myslím si, bude jiný," pověděla designérka Cara Ellison v interview pro GameReactor.

Přidání co nejvíce možností má kromě ovlivnění konců přinést do hry i co nejvíce všemožných následků. Budete moci své protějšky ovlivňovat, zastrašovat i donucovat. "Můžete vylepšit své vyjednávací schopnosti, díky nimž můžete rychleji blufovat, flirtovat, jestliže budete dosti charismatičtí," popsala Ellison. Možností v dialozích má být opravdu hodně. Vývojáři chtějí udělat dialogy ve hře přirozené a realistické, nemáte si být jisti, jaký bude výsledek vašeho jednání. Co vám v tu chvíli bude připadat jako nejlepší možnost, zvolíte a počkáte si na následky. 

Vše se samozřejmě může i zvrtnout. Pokud ztratíte až moc lidskosti, tedy pokud se snížíte na úroveň obyčejného upíra, můžete kdekoliv rozpoutat boj a stát se tamější zrůdou.